Babel Communications vrea 1,5 Mil. EUR cu platfoma media Misiunea Casa
Vineri, 29 Iunie 2007

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Babel Communications va depasi 1,5 Mil. EUR in acest an cu platforma media Misiunea Casa, au afirmat surse apropiate proiectului media. Platforma de comunicare media include emisiune TV, revista tiparita, Internet si, din 7 iulie, emisiune radio. Intitulata Misiunea Casa-On Air, aceasta din urma va putea fi urmarita  in fiecare sambata, la ora 12.06, in reteaua National FM.

„Datorita audientei am reusit sa atragem un volum important de publicitate”, spune Calin Diaconu (foto), General Manager al Babel Communications. “Suntem optiunea media numarul 1 in domeniul costructiilor si, datorita calitatii premium a produselor noastre, am reusit sa atragem jucatori importanti in acest proiect. Meritul partenerilor nostri este, practic, de co-proprietari ai emisiunii”.

Fondatorulul agentiei de publicitate dar si al platformei de comunicare Misiunea Casa, a declarat pentru AdPlayers ca platforma va mai include un portal de comert online si chiar o baza de date cuprinzand companii din domeniul costructiilor.

“Le multumim mai ales celor care au fost langa noi in perioada de inceput, incepand cu anul 2003 - Ceresit, Cesarom si Caparol - companii si branduri fara de care proiectul nostru media nu ar mai fi existat”, spune Calin Diaconu. “Aceleasi multumiri le adresam si Antenei 1, care a crezut inca de atunci in noi”.

Agentia de publicitate a lansat proiectul in urma cu 4 ani. “Se cuvine ca in toata aceasta perioada sa adaugam contributia oamenilor nostri din Babel, dar si a furnizorilor externi ai companiei, nu putini”, adauga Diaconu, referindu-se la faptul ca Misiunea Casa reuneste in acelasi timp toate serviciile unei case de productie, ale unui editor de publicatii, furnizor de program TV si mai nou radio, si nu in ultimul rand ale unui expert in comunicarea din constructii, domeniu pentru care platforma media a fost gandita si pe care il deserveste din 2003.

Potrivit companiei, Babel Communications este si prima agentie de publicitate din Romania specializata in domeniul constructiilor. Infiintata in 1998, agentia are printre clienti nume importante ce activeaza in sectorul constructiilor cum sunt Henkel Romania, Policolor, Praktiker, Lasselsberger/Cesarom, Caparol-Daw Benta, Akzo Nobel, Kontirom-Arcelor Group, Bosch. Potrivit reprezentantilor sai, agentia de publicitate a gestionat proiecte de comunicare importante si pentru clienti din sectoare non-constructii ca Acer, Scop Computers, Alexandrion Grup, Safilar sau Gulf.

De la infiintare, grupul de firme Babel s-a dezvoltat si pe alte dimensiuni de piata, din afara publicitatii, cum ar fi centre de business in turism, prin Babel Tour, constructii, prin Babel Construct. Babel Communications a demarat un proiect de regionalizare a activitatii, inaugurand la Sofia, in 2005, sucursala Babel OOD Bulgaria.


PUBLICITATE: