(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Babel Communications a inregistrat in perioada ianuarie – august a.c. o cifra de afaceri de 4.2 milioane euro, cu 22% mai mult fata de aceeasi perioada a anului precendent, se arata intr-o informare remisa AdPlayers.
"Odata cu renuntarea la pozitionarea agentiei pe zona constructiilor, am reusit sa aducem o serie de clienti noi pentru care oferim activitati full-service. Cel mai important nou client castigat de agentia noastra este Carpatina, pentru care lucram creatie, PR, BTL si media", declara Raluca Simu, Managing Partener, Babel Communications.
Din pacate, expertiza de PR lasa de dorit in noua organizare a companiei de publicitate, facand astfel din agentia condusa de doamna Raluca Simu o noua victima in cruciada AdPlayers impotriva paginilor de publicitate botezate drept comunicate de presa.
Dupa recenta "cea mai mare agentie online independenta" Senior Interactive, iata si o mostra proaspata de publicitate livrata sub generoasa palarie a comunicatului de presa, de aceasta data sub marca agentiei Babel Communications:
'Dupa cateva luni de la preluarea agentiei am dorit o auditare a gradului de satisfactie a clientilor, pentru ca mi s-a parut esential sa avem un punct de referinta concret in acest sens. Trebuie sa stim foarte exact ce sa imbunatatim in relatia cu actualii clienti, dar si in abordarea celor potentiali. Am realizat, astfel, impreuna cu D&D Research o cercetare pentru a determina gradul de satisfactie a clientilor agentiei, luand in calcul ca zone studiu serviciile de creatie, PR, BTL, media si strategie. Pe fiecare in parte am obtinut scoruri foarte bune, dar si la nivel general, 75% dintre clienti fiind foarte multumiti de activitatea agentiei', a adaugat Raluca Simu.
Si acum, pariul maxim al comunicatului de presa al agentiei: Cati cititori de marketing si comunicare credeti ca sunt interesati de gradul de satisfactie a clientilor Babel? Cele mai interesante opinii vor fi premiate cu directionarea acestora spre managementul agentiei de publicitate, ca parte a programului de eficientizare a relatiei cu presa, oferit de AdPlayers deocamdata gratuit.
Raspunsurile sunt asteptate la