(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
BRAT a selectat Spring GmbH pentru solutia tehnica a studiului national de masurare pe Internet (SNMI). Adunarea Generala a Departamentului Internet BRAT a ales compania germana drept cāstigator al selectiei de oferte organizate pentru furnizorii solutiei tehnice a studiului de masurare a site-urilor web, anunta reprezentantii BRAT, īntr-o informare de presa.
Potrivit BRAT, Spring GmbH va oferi solutia tehnica de masurare a traficului si a audientei site-urilor web, a profilelor socio-demografice ale vizitatorilor acestor siteuri si include īn oferta sa monitorizarea campaniilor publicitare din online.
Primele date furnizate referitoare la performantele siteurilor web vor fi disponibile la jumatatea anului īn curs, dupa implementarea propriu-zisa a sistemului de masurare. BRAT va deveni practic furnizorul al indicatorilor de performanta a doua dintre mediile de publicitate din Romānia: presa scrisa si Internet, recunoscut atāt de editori cāt si de piata de publicitate.
Studiul BRAT de masurare a performantelor siteurilor web, mai arata reprezentantii organizatiei, se adreseaza tuturor site-urilor care functioneaza pe piata de publicitate din Romānia, indiferent de continutul sau specificul lor. Editorii site-urilor pot beneficia de rezultatele acestui sistem pentru site-urile proprii dupa afilierea la BRAT si contribuind la realizarea studiului.Selectia
Departamentul Internet din cadrul BRAT a lansat brieful sistemului de masurare si a primit 7 oferte. Acestea au fost supuse unui proces de evaluare si selectie īn doua etape. Dintre companiile care au transmis oferte catre BRAT au fost selectate, īn prima etapa, 3 companii pentru a-si prezenta ofertele īn Bucuresti, Gemius (Polonia), Spring GmbH (Germania) si Weborama (Franta).
Cele 3 companii finaliste si-au prezentat solutiile īn cadrul sedintei Comisiei Tehnice a Departamentului Internet al BRAT, joi, 22 februarie 2007,
Membrii departamentului au desemnat cāstigatorul selectiei de oferte pentru solutia tehnica, compania germana Spring GmbH. īn cadrul sedintei Adunarii Generale a Departamentului Internet desfasurata ieri, 23 februarie 2007.
Potrivit organizatiei, BRAT a facut astfel cel mai important pas īn sensul lansarii cu succes a sistemului de masurare a siteurilor web romānesti. Responsabilii studiului sunt de parere ca sistemul de masurare va fi realizat la cele mai īnalte standarde de calitate si dupa metode internationale consacrate īn domeniu.
Studiul, continua oficialii BRAT, va oferi pietei de publicitate online din Romānia moneda dupa care se va tranzactiona spatiul publicitar, creānd premisele cresterii investitiilor īn acest mediu.
AdPlayersFile
Spring (spring.de) mai ofera īn prezent aceste servicii pe pietele din Germania, Spania, Austria si Elvetia si, dupa cum mai arata reprezentantii BRAT, are o bogata experienta īn oferirea de solutii si tehnologii īn domeniul online.
Biroul Romān de Audit al Tirajelor (BRAT) este o structura asociativa constituita īn scopul verificarii independente si obiective a indicatorilor de performanta ale diverselor produse media si oferirea catre membrii asociatiei de servicii de marketing.
BRAT a decis īn luna iulie 2006 realizarea unui sistem de masurare a performantelor siteurilor web romānesti. Acest sistem va oferi date despre traficul, audienta si profilele socio-demografice ale utilizatorilor siteurilor membrilor BRAT.
Decizia de masurare a website-urilor are loc, sustin reprezentantii BRAT, ca o continuare fireasca a eforturilor depuse de-a lungul celor 9 ani de existenta de a oferi industriei de publicitate din Romānia cifre corecte, credibile si independente despre datele de difuzare sau audienta ale diferitelor produse media.
Pentru stabilirea companiei de cercetare cu care BRAT urma sa realizeze studiul de masurare a siteurilor web, a fost organizata o selectie de oferte. BRAT a efectuat selectia ofertelor furnizorilor de solutii tehnice cu sprijinul lui Manuel Sala, consultantul independent al BRAT, director tehnic al OJD Interactiva, asociatia similara BRAT, din Spania.