(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Cei mai recenti membrii ce au aderat la IAA Romania sunt companiile :McDonald’s, Lowe PR, twenty si Grupul Doi precum si Biroul Roman de Audit al Tirajelor. Comitetul director al International Advertising Association a aprobat cererea de adeziune in randul asociatiei a celor 5 noi companii. IAA Romania a ajuns astfel la 125 de membri.
“Aderarea la IAA a Biroului Roman de Audit al Tirajelor evidentiaza inca odata nivelul de dezvoltare al pietei din Romania si arata ca suntem o industrie de comunicare matura, in care asociatiile impart mai mult decat un sediu, impart aceleasi intentii, valori si idei.“ – Felix Tataru, Presedinte IAA Romania
Membrii International Advertising Association fac parte din reteaua mondiala de profesionisti al fiecarui sector al industriei comunicarii de marketing. Printre acestia se gasesc: Advertiseri, Agentii de publicitate, Companii de media, Companii de BTL, Companii de marketing, case de productie de film, Companii de outdoor, Asociatii ale industriei, Companii de PR.