Filmul noii campanii de brand SEPHORA / We Belong To Somthing Beautiful 2024 poate fi vizionat pe Youtube, la https://youtu.be/YJc-enFHKro
Pentru a comunica in Europa, China și Orientul Mijlociu, BETC a conceput o nouă campanie de brand care prezintă un simbol al categoriei pentru a o redefini mai bine: oglinda. Scopul este de a transforma o oglindă, de prea multe ori un judecător al defectelor noastre, intr-un aliat, un martor susținător și pozitiv al momentelor de celebrare colectivă a tot felul de frumusețe.
AdPlayers. info
BETC ETOILE ROUGE & BETC FULLSIX (FR) redefinesc rolul oglinzii in noua campanie de brand SEPHORA, care a demarat din 7 februarie 2024. Potrivit autorilor, intr-o perioadă in care incluziunea nu este incă o realitate universală in lumea frumosului, era important ca Sephora să transmită un mesaj de deschidere și optimism.
De aceea, in 2024, marca a decis să-și extindă sloganul mărcii americane „Aparținem la ceva frumos” in toate regiunile lumii, poziționandu-se drept locul pentru tot felul de frumusețe. Și să proclami cu voce tare că a intra in Sephora inseamnă a deveni parte a unei comunități deschise, incluzive, vesele și inspirate, in care toată lumea se poate simți bine, explora și se poate exprima liber.
Pentru a comunica in Europa, China și Orientul Mijlociu, BETC a conceput o nouă campanie de brand care prezintă un simbol al categoriei pentru a o redefini mai bine: oglinda. Scopul este de a transforma o oglindă, de prea multe ori un judecător al defectelor noastre, intr-un aliat, un martor susținător și pozitiv al momentelor de celebrare colectivă a tot felul de frumusețe.
Filmul prezintă diverse comunități, pe rand in fața unei singure oglinzi unice: oglinda unui teatru, care poate găzdui un eveniment de seară, o conferință, un concert, un balet... și poate fi martor la diferite momente de viață, diferite povești care povestesc multele fațete ale frumuseții.
Filmul este produs de Frenzy, cu Stefanie Soho in regie, Rina Yang asistand ca director de fotografie și Elsa Rakotoson responsabilă de producție. Liz Collins este fotograful care a surprins imaginile, cufundandu-ne și mai mult in intimitatea protagoniștilor campaniei.
Iar Selena Gomez, care impărtășește, cu Rare Beauty, aceste valori ale incluziunii și deschiderii și face parte, de asemenea, din comunitatea mai largă Sephora, se alătură campaniei cu o imagine dedicată.
« Lansat inițial in America de Nord in 2019, We Belong to Something Beautiful a devenit mai mult decat o semnătură de marcă. A inspirat acțiune, de la evoluția experienței noastre in magazin pană la extinderea sortimentului nostru de produse. Deși fiecare cultură are nuanțe unice, credem că incluziunea este un concept uman global. Acum ne provocăm să ne angajăm in această ambiție la nivel mondial. » adaugă Deborah Yeh, Global Chief Marketing Officer la Sephora.
Pentru Rémi Babinet, fondator și președinte al BETC, „Această declarație unificată in mai multe regiuni ale lumii prezintă o oportunitate pentru Sephora de a-și reafirma poziția de lider de categorie, depășind din nou granițele care incă există in lumea frumuseții. »
Florence Bellisson, președintele responsabil cu creația la BETC Etoile Rouge, a declarat: „Folosirea oglinzii are o dublă semnificație pentru noi: am vrut să-i restabilim rolul pozitiv, departe de preconcepții și dictate de frumusețe. Dar este și intruchiparea metaforică a magazinelor Sephora: un loc incluziv și primitor pentru toată lumea. »
CREDITE COMPLETE
Campaign: We Belong To Something Beautiful
Brand: Sephora
Brand Managers: Deborah Yeh, Alice Lavaud, Benedicte Sugauste, Elodie Barbe, Joanna Rabar, Tiphaine Goubain, Sandra Samarakody, Oceane Scarfo
Ad Agencies: BETC Etoile Rouge, BETC Fullsix
Agency Managers: Olivier Vigneaux, Mathieu Roux, Emilie Grimaldi, Alicia Airaudi, Lea Richard
Chief Creative Officer: Remi Babinet
Executive Creative Director: Florence Bellisson
Creative Director: Marie Roquelaure
Art Director: Pascal Moncapjuzan
Copywriter: Adrian Skenderovic
Assistant Art Director: Xi Wang
Music Creative Director: Adam Ghoubali
Strategic Planners: Arnaud Giscard d'Estaing, Alice Ouary
Creative Resources Coordinator: Anne Guillaume
Head of Art Buying: Isabelle Mocq
TV Producer: Muriel Allegrini
Production Company: Frenzy
Director: Stefanie Soho
Photographer: Liz Collins
Sound Company: GUM
1st Air Date: 7th February 2024
Mai mult in Campanii, Retail, Business,