Credit: Subway Romania
“Oferim clientilor nostri nu doar un loc in care pot lua masa, ci o adevarata experienta. Totul este nou, proaspat, curat si plin de culoare. Noul design scoate in evidenta conceptul fresh al Subway si expune produsele intr-un mod particular si foarte atractiv”, a declarat despre conceptul fresh si expunerea produselor proaspete, Rumen Radev, Business Development Agent pentru zona Bucuresti-Ilfov
AdPlayers. Info
“Colorfully fresh, by Subway”. Sub acest slogan, Subway Romania deschide al doilea restaurant Fresh Forward Décor din tara, dupa cel de la Pitesti, si primul din Bucuresti, in cadrul unui eveniment desfasurat marti la AFI Palace Cotroceni.
“Oferim clientilor nostri nu doar un loc in care pot lua masa, ci o adevarata experienta. Totul este nou, proaspat, curat si plin de culoare. Noul design scoate in evidenta conceptul fresh al Subway si expune produsele intr-un mod particular si foarte atractiv”, a declarat despre conceptul fresh si expunerea produselor proaspete, Rumen Radev (foto), Business Development Agent pentru zona Bucuresti-Ilfov
“Mai indraznet, mai jucaus, complet digitalizat si cu milioane de variante de sandwhich-uri fresh si gustoase, la alegere, gata sa fie preparate, Fresh Forward Decor este un concept revolutionar, implementat de Subway in toata lumea” adauga reprezentantii de comunicare Subway Romania.
Deschiderea celui de-al 39-lea restaurant Subway, in AFI Palace Cotroceni, si adoptarea unui design nou, atractiv si foarte prietenos cu clientii, este parte a strategiei de dezvoltare a companiei la nivelul anului 2019. Dupa o investitie majora in decor si dotari, primul Fresh Forward Decor Subway din Bucuresti mizeaza pe un trafic mare inca de la deschidere.
Cel mai nou restaurant Subway din Romania aduce culori noi, luminozitate iar legumele sunt expuse in partea din fata a restaurantului. “Vorbim de un design mai curat, aerisit, tineresc. Nu reprezinta doar un pas inainte ci un mare salt catre viitor. Este, pur si simplu, Fresh Forward”, spune Rumen Radev, Business Development Agent pentru zona Bucuresti-Ilfov
Ascensiune rapida in Romania. Peste 7% mai multe SUB-uri, wraps si salate in primele 5 luni.
Potrivit companiei, anul 2019 a fost unul in care reteaua de restaurante cu servire rapida numarul 1 din lume a cunoscut o ascensiune rapida si in Romania. Astfel, in primele 5 luni din acest an, Subway si-a marit continuu volumul vanzarilor pe restaurant, care a crescut 16% fata de 2018. Cu peste 500 de angajati in Romania, 39 de restaurante functionale si altele in dezvoltare, Subway® Romania se afla pe un trend pozitiv de crestere.
In primele luni ale lui 2019 compania s-a concentrat pe optimizarea afacerii, fapt ce a mentinut fidelitatea clientilor si a crescut numarul de clienti noi. Clientii au cumparat in primele 5 luni din 2019 cu peste 7% mai multe produse: SUB-uri, wraps si salate.
“Piata din Romania este una dintre cele mai bune din regiune. Avem rezultate foarte bune pentru aceste prime 5 luni din 2019, fapt ce ne face sa privim increzatori in viitor”, spune Rumen Radev, Business Development Agent pentru zona Bucuresti-Ilfov.
Iar acesta este doar inceputul, au spus reprezentantii companiei la deschiderea noului Subway de la AFI Cotroceni. In 2019 Subway Romania incepe implementarea acestui nou design, Fresh Forward, in restaurantele din Romania.
Brandul Subway® a intrat pe piata din Romania in 2011, deschizand primul restaurant in aprilie 2012. Succesul brandului Subway® este intarit de un model de afaceri solid implementat de Frederick "Fred" DeLuca acum 50 de ani. Produsul simplu, sandwich-ul delicios si nutritiv facut in fata clientului, este baza conceptului iar sistemul de operare simplu si eficient a dus la o expansiune internationala puternica. Subway® numara peste 41.000 de locatii deschise in intreaga lume in acest moment.
Mai mult in Business, Conturi, PR