( AdPlayers.ro ) “Selected Univers”, cel mai nou spot pentru brandul Selected de la Elite da drumul “secretului aromelor”, imbinand transformari prin foc si inghet. “Selected Univers” ruleaza pe 9 statii TV, iar campania se deruleaza in paralel si pe print si OOH.
Apeland la o alegorie mistica, in spotul “Selected Univers” trei entitati diferite pun pe rand stapanire pe boabele de cafea, fiecare transformandu-le cate putin. Publictarii de la Saatchi & Saatchi spun ca “personajele ce reprezinta Prospetimea, Focul si Gheata urmaresc printr-un decor luxuriant si magic sa isi duca la indeplinire misiunea finala: pastrarea aromei Selected”.
Realizatorii celei mai noi campanii din aceasta primavara spun ca, pentru realizarea acestui spot, regizorul Mike Bennion a folosit un procedeu utilizat la realizarea filmelor vechi, respectiv: “trucuri in camera”. “S-a filmat foarte mult, incercand pe cat posibil sa se evite postprocesarea”, adauga autorii spotului.
Filmarile au avut loc intr-o jungla construita de la zero in studio. Pentru decor s-a folosit muschi natural si a fost adus chiar un cameleon. Machiajul, coafurile si costumele spectaculoase au fost semnate de Alexandru Abagiu, Geta Voinea si Unda Pop.
Pentru ca spotul a fost gandit si perceput ca o continuare a spotului din luna decembrie “Transformare”, coloana sonora a fost remixata pe tema anterioara de Vlaicu Golcea.
Noul spot “Selected Univers” este rezultatul “aromei” eforturilor comune ale echipelor din partea casei de productie Saga Film: Alex Teodorescu – General Director; Marius Bucur – Production Manager; la care s-au adaugat cele ale agentiei Saatchi & Saatchi: Paula Hotea - Group Account Director, Alina Ioana Nisipeanu – Account Supervisor, Alexandra Zabunov – Senior Art Director, Raluca Ciupercescu – Group Creative Diretor; Elena Catanchin – A-V Production Manager. Cafeaua a fost “adusa “ de o echipa din partea Elite – Florin Cojocariu – Marketing Director si Alice Iordache – Senior Brand Manager.
(Irina Toma info@adplayers.ro )