Aniversare outdoor cu spot pe 3.300 mp la Cocor Channel
Miercuri, 15 Iulie 2009


( AdPlayers.ro, Iulian Toma )

De ziua nationala a Frantei, Cocor Channel a difuzat pe mediafatada outdoor din centrul Bucurestiului, un clip video aniversar ce prezinta pe langa tricolorul francez, cateva imagini in care sunt prezente monumente renumite din Paris precum Turnul Eiffel sau Arcul de Triumf. Revolutia franceza este si ea prezenta in videoclip, iar finalul il infatiseaza pe Presedintele Frantei, Nicholas Sarkozy.

Ziua Frantei continua seria sarbatoririi de catre mediafatada Cocor MediaChannel a unor zile nationale sau date de referinta in istoria unor state din intreaga lume. Printre ele se numara deja zilele natioanale ale SUA, Italiei sau Portugaliei. In urmatoarea perioada Cocor Channel are deja in plan ziua nationala a Egiptului (23 iulie), Chinei sau Germaniei (octombrie).

„In functie de importanta zilei aniversare pentru romani, spoturile sunt difuzate de la o zi pana la 4 zile, cat a fost difuzat spre exemplu videoclipul aniversar de ziua de independenta a SUA”, a afirmat pentru AdPlayers Carmen Andrei, Director Executiv la Cocor Media Channel.

Potrivit oficialului, videoclipul SUA  a fost difuzat intr-un parteneriat cu Coca-Cola, care si-a adaptat mesajul la evenimentul aniversar de 4 iulie, insa nu este o regula asocierea unei marci cu o zi aniversara nationala.

Lansata la 1 decembrie anul trecut, Cocor MediaChannel, o divizie a Cocor SA, este cea mai mare mediafatada din Europa cu 3300 mp de ecrane si iluminatii cu LED, si inregistreaza un trafic auto de 2.9 milioane pe luna, conform unor date oficiala oferite de Polita Rutiera si  citate de Cocor Channel 


PUBLICITATE: