(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
„Sunt putin melancolica, am avut clienti care imi sunt prieteni, am avut un sef extraordinar care mi-e prieten - si spun asta pentru ca oamenii sunt totul si mai cu seama oamenii lucreaza pentru oameni ... „, a afirmat Adina Sorescu (foto), managing director demisionar la DDB, dupa ce a confirmat, pentru AdPlayers, despartirea de agentia de publicitate pentru care a lucrat in ultmii 7 ani.
„Am invatat cum sa cresc un business, am vazut cat de greu este si cat de dulce este gustul succesului... sunt precum se vede inca implicata emotional si e normal sa fie asa, doar am considerat DDB ca fiind firma mea”, adauga Sorescu.
„Acum este cazul chiar sa lucrez cu adevarat intr-o firma care sa fie si a mea si nu pot decat sa ma duc in vacanta de Paste fericita ca am la ce sa ma gandesc, ca am multe propuneri foarte sexy pe masa..”
„Un cumul de factori si imprejurari m-au condus spre aceasta decizie”, spune Sorescu, vorbind despre motivele demisiei intr-o scrisoare trimisa colaboratorilor din media. „Un factor care a cantarit destul de greu a fost schimbarea raportului operational direct; am fost pusa in situatia sa relationez operational cu o alta persoana, in afara sefului meu direct, Presedintele South East Europe, Domnul Christos Papapolyzos”.
Insa despre Papapolyzos, sefa demisionara de la DDB vorbeste numai de bine: „Ma bucur ca am avut ocazia sa lucrez si sa invat de la el, a fost pentru mine un model pe care nu pot decat sa sper ca il voi depasi vreodata”, mai spune ea, referindu-se la Papapolyzos. Sorescu afirma ca i-a mentionat sefului sau direct in repetate randuri, ca sta la DDB atata timp cat lucreaza cu el direct.
„Un alt motiv este ca a sosit vremea sa ma gandesc foarte serios la viitorul meu profesional, caci ma atrage perspectiva unui demers privat, care sa imi aduca si ownership pe langa merite deosebite si succese profesionale”, explica directoarea generala demisionara de la DDB. „Posibilitatea de a obtine sau de a cumpara actiuni la DDB Bucuresti nu mai exista din pacate, data fiind politica retelei”
Fostul manager DDB este de parere ca paraseste DDB cu foarte multe realizari: „Am venit cand agentia era pe locul 19 in industrie, o las pe un solid loc 6, in lupta cu retele mult mai puternice. Am avut in aproape 7 ani o crestere de business de peste 825%, si nu cred ca sunt multi care se pot mandri cu asemenea rezultate, bazate in mare proportie pe eforturi locale”
„Am structurat agentia de la zero, am invatat secretele costurilor operationale, ce inseamna leadership si cum sa lucrezi cu oamenii, cum sa faci profit si cum sa conduci un sistem care sa si functioneze”, detaliaza ea munca din ultimii 7 ani. „Am invatat business. Si am fost trimisa le cele mai bune cursuri de business din intreaga mea cariera, sustinute de cei mai buni consultanti – caci la capitolul training reteaua DDB nu se incurca”.
Sorescu pleaca insa si cu un regret: „Nu pot lua la mine acasa toti oamenii care m-au ajutat sa am aceste rezultate. Fara ei nu as fi realizat nimic. Fara oameni nici o companie nu este practic nimic”.
Despre planurile viitoare spune mai intai ca isi ia vacanta de Paste, se gandeste, si ca va alege „ una din optiunile extrem de interesante pe care le-a primit. Agentia de publicitate crede ca nu va avea de suferit, pentru ca, spune executivul demisionar de la DDB: „fostul meu sef a luat deja cele mai bune decizii pentru ca nici unul dintre clienti sa nu aiba de suferit, ba din contra!” DDB are tot sprijinul meu in aceasta perioada de tranzitie”