Albalact vrea crestere cu 7% si prin extinderea portofoliului de iaurturi cu Zuzu Bifidus.
Joi, 02 Iulie 2015
 adplayers. info

Albalact vrea crestere de 7% cu extinderea iaurturilor Zuzu Bifidus. Liderul pietei de lapte, potrivit analizelor AC Nielsen, Albalact are pentru consumatorii Zuzu sai o gama completa de iaurturi bifidus simple, de baut, cu fructe si cu cereale , dupa o reteta fara lapte praf si culturi vii.

 “De-acum, Zuzu are pentru consumatorii sai o gama completa de iaurturi bifidus simple, de baut, cu fructe si cu cereale”, declara Celina Condorovici, Senior Brand Manager pentru Zuzu la Albalact. Pana in prezent, producatorul le-a oferit consumatorilor prin Zuzu Bifidus doar sortimente cu mixuri de cereale si fructe uscate.

In comunicarea tv, despre noile iaurturi Zuzu Bifidus le vorbesc consumatorilor doua personaje care personifica cele doua culturi vii din reteta combinate atent in iaurt. BeBe (Bifidobacterium BB-12®)  si ELA (Lactobacillus acidophilusLA-5®) formeaza Familia Bifidus- “ intruchiparea bacteriilor prietenoase din iaurtul Zuzu Bifidus si ne ajuta in fiecare zi sa ne “cultivam” flora intestinala” potrivit reprezentantilor de comunicare ai marcii.

Dezvoltarea portofoliului de iaurt Zuzu face parte din strategia de crestere a Albalact pentru anul 2015, cand compania si-a bugetat afaceri cu 7% mai mari decat anul trecut. Lider in pieta lactatelor din Romania, Albalact a incheiat anul 2014 cu o cifra de afaceri 474,9 Milioane lei, in crestere cu 12% comparativ cu anul precedent. Producatorul isi pastreaza pozitia de lider in categoria lapte cu brand-ul Zuzu inca din anul 2008. Potrivit A.C. Nielsen, Zuzu este cel mai vandut lapte ca volum, in Romania, in perioada ianuarie-aprilie 2015.

Extinderea continua pe segmentul iaurtului a adus compania Albalact intre primii trei producatori de iaurt din tara. Compania a inregistrat o cota de piata volumica de 17.0% in categoria Iaurturi, in 2014 (conform A.C Nielsen Retail Audit in perioade cumulate Ian 2014 – Dec 2014, in Total Romania).

Albalact mai este lider de piata pe segmentul untului de masa si pe segmentul smantana, cu brand-ul omonim De Albalact. Cu brand-ul Raraul si portofoliul sau de branza proaspata de vaci, lansat acum doi ani, compania a urcat pe locul 2 in aceasta categorie.

Albalact - Alba Iulia este cea mai mare companie cu capital majoritar romanesc din industrie. Infiintata in anul 1971 si transformata in societate comerciala pe actiuni in 1990, Albalact a fost privatizata in 1999. Grupul Albalact, cu peste 900 de angajati, are actionariat majoritar romanesc si este listata pe piata principala a Bursei de Valori Bucuresti. Albalact detine 99,01% din pachetul de actiuni al societatii Raraul Campulung Moldovenesc si mai detine in proportie de 100% societatea de logistica Albalact Logistic SRL. Albalact comercializeaza produse proaspete pasteurizate si UHT sub brand-urile sale Fulga, Zuzu, Fruzu, Raraul, De Albalact si Poiana Florilor.

Mai mult in Business


PUBLICITATE: