Potrivit agentiei Moloso, 48% dintre cautari au fost realizate de pe mobil, in timp ce 47% au fost realizate de pe Desktop.
adplayers. info
Numarul de cautari in domeniul turismului de pe dispozitivele mobile l-a depasit pe cel de cautari de pe Desktop, este concluzia unei agentii digitale cu afaceri de 300.000 de euro pe an.
Partener Premier Google, Moloso este o agentie digitala care furnizeaza anual un buget de publicitate de aproximativ 4 milioane euro. Infiintata in 2013 de catre Catalin Macovei, caruia i s-a alaturat in 2015 Daniel Slavenie, potrivit reprezentantilor de comunicare, agentia ofera servicii de marketing online prin intermediul tuturor canalelor de promovare folosind campanii de search, mobile, display si social.
”In 2016, 48% dintre cautari au fost realizate de pe mobil, in timp ce 47% au fost realizate de pe Desktop. Companiile de turism, si nu numai, trebuie sa regandeasca strategiile de marketing astfel incat sa fie “mobile first”, deoarece volumul de cautari de pe desktop este in scadere”, a declarat Daniel Slavenie, Managing Partner Moloso.
Potrviti agentiei, desi rata de conversie, in continuare, este mai mare pe desktop, o strategie corecta de marketing implica o concentrare mai mare in campaniile de mobil. Din cercetarea moloso, 54% din utilizatorii care au achizitionat pachete turistice (leisure) au declarat ca functionalitatea greoaie si experienta acestora pe versiunea mobila a site-ului au fost motivul principal pentru care acestia au finalizat achizitia pe desktop.
In domeniul pensiuni (bed&breakfast), volumul de cautari in tot anul 2016 a inregistrat o crestere de 45.64%, inca o dovada ca romanii prefera destinatiile interne, mai adauga reprezentantii agentiei digitale.
”Cautarile de pe Mobil pentru subverticala pensiuni au crescut anul trecut cu 85% in 2016 fata de 2015. Din totalul cautarilor pe nisa de pensiuni, 53% au fost realizate de pe mobil. In primele saptamani din 2017 am inregistrat o crestere a cautarilor cu 100% si preconizam ca pe tot anul vom avea o crestere de 65%”, adauga Daniel Slavenie.
ROPO- Research Online, Purchase Offline
Desi in general interesul pentru vacante e crescut in mediul online, in continuare romanii aplica principiul ROPO – Research Online, Purchase Offline.
”Un procent semnificativ de 35% dintre acestia fac achizitia de vacante la sediul agentiei, in conditiile in care 97% din consumatori fac research-ul online " mai spune Catalin Macovei, Managing Partner MoLoSo.
Destinatii preferate? ”Daca ne referim la destinatii, cea mai cautata este Grecia, volumul de cautari fiind in crestere cu 200% in 2016 fata de 2015. Au mai fost inregistrate cresteri pentru Cipru si destinatiile din Spania – Mallorca, Tenerife, Gran Canaria sau Costa Brava. Insa am observat o scadere cu 30% la inceputul acestui an in Turcia, cel mai probabil pe fondul situatiei tensionate din tara”, a conchis Catalin Macovei.
Mai mult in Interactive, PR,