(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Grupul international de marketing si comunicare Aegis Group plc ("Aegis"), a anuntat ieri achizitia Tempo Media compania de media din cadrul grupului local de comunicare condus de Dragos Grigoriu. Potrivit informarii internationale care nu dezvaluie valoarea tranzactiei, miscarea face subiectul unor aprobari locale si are la mijloc active de 1,3 milioane EUR.
Comentand achizitia, Robert Lerwill, CEO al Aegis, a spus ca „Datorita marimii populatiei si cresterii economice rapide, Romania a devenit una dintre cele mai importante piete pentru multi anuntatori (advertiseri) internationali din sud-estul Europei”.
Tempo Media a fost infiintata ca divizie de media a agentiei de publicitate cu acelasi nume - Tempo Advertising, una dintre cele mai importante companii de comunicare independente din Romania. Tempo Media are in portofoliu nume de clienti cum sunt Tuborg, Carlsberg, Skol, Orangina, Granini, Alka, Nutline, Baneasa, Boom, Cetelem (BNP Paribas) si Kiwi Finance.
Ca pas urmator al achizitiei, Tempo Media va fi integrata in Aegis Media urmand ca aceasta sa se numeasca Vizeum in urma unui proces de rebranding care va continua procesul de integrare in reteaua de media cu acelasi nume, ajunsa astfel, prin biroul de la Bucuresti, la piata cu numarul 43.
Potrivit grupului international de marketing si comunicare, Romania este una dintre pietele emergente cu cea mai spectaculoasa crestere, de la 230 Milioane USD in 2003 la 690 Milioane USD in 2007, cu o medie anuala a evolutiei pozitive de 34%. Aegis Group plc se asteapta ca piata din Romania sa ajunga in 2009 la 1 Miliard USD.
Pe langa viitoarea Vizeum, printre brandurile operate de Aegis Group plc, in Romania se numara Synovate – companie de cercetare si Carat Media – retea de media prezenta in peste 82 de tari din intreaga lume. Grupul este prezent pe sase continente si a avut in 2006 venituri de 996,7 Milioane lire sterline. Conform website-ului Aegis Group, 20% din veniturile grupului provin din afaceri desfasurate in mediul digital.