(AdPlayers, Iulian Toma)
Iesirea unei agentii din ARM este doar o discutie pe clienti pe care ii administreaza fiecare agentie in parte, si doar in cazul unor alte beneficii in procesul de achizitie cum ar fi schimbul de servicii, dupa cum a declarat pentru AdPlayers, Adrian Tuluca (foto), managerul companiei de publicitate Propaganda si unul din actionarii Agentiei Romane de Media, in reactie la informatia publicata ieri potrivit careia agentiile membre ar parasi polul de media pentru a contracta media direct.
“Desi nu s-a luat o decizia oficiala in acest sens, este doar o discutie despre iesirea din ARM si negocieri directe pe clienti. Agentia Romana de Media functioneaza asa cum a fost creata inca de la inceputul anului 2009” a precizat Adrian Tuluca. “Este vorba despre bugete si cazuri punctuale apartinand unei agentii sau alteia, insa doar in beneficiul de achizitie al clientului - scopul pentru care ARM a fost creata”, a mai precizat Tuluca.
Din informatiile de pana la aceasta ora, discutiile si obiectul unor astfel de negocieri directe au aparut in procesul de achizitii media pentru Adevarul Holding, in care agentia Odyssey a fost imputernicita si a contractat media inclusiv in barter pentru clientul sau.
ARM reuneste volumele de media Odyssey, Next, Propaganda si Spoon care totalizeaza, din estimarile AdPlayers, bugete de media de aproximativ 25 Mil. EUR.
Mai mult in Business