(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
"White Image vrea aproximativ 150.000 EUR la sfarsitul anului 2007", a afirmat pentru AdPlayers, Andrei Georgescu (foto)- Managing Partner, la sfarsitul primului semestru din anul in curs. Afirmatia a fost facuta odata cu lansarea primului instrument al companiei specializate in solutii de comunicare prin e-mail marketing, pentru monitorizarea inserturilor publicitare (bannere, logo-uri, sigle etc) in newslettere, dedicat advertiserilor.
“Un retailer, de exemplu, este foarte interesat de aceste rapoarte, pentru ca el poate vinde aceste bannere in newsletter-ele trimise de companiei si trebuie sa stie ce se intampla cu ele dupa ce le trimite”, a afirmat pentru AdPlayers, Andrei Georgescu. “Cinci dintre clientii nostri folosesc deja sitemul de monitorizare”, sustine oficialul, care nu a dezvaluit insa si identitatea clientilor ce folosesc deja instrumentul de analiza.
„Advertiser-ii pot vedea cate persoane (vizitatori unici) au vazut mesajul, cate au dat click. Editorii online pot avea, deasemenea, o campanie in trei ziare si sunt interesati de cati au vazut campania respectiv”, mai spune executivul.
Potrivit oficialului White Image, este singura alternativa de a analiza numarul de vizitatori unici pe bannere, “in campaniile de bannere nu se pot vedea numarul de vizitatori unici”, spune Andrei Georgescu. Reprezentantul companiei spune ca analiza poate fi facuta inclusiv pentru emailuri redirectionate.
Conform reprezentantilor sai, White Image gestioneaza un volum de peste 25 milioane de emailuri anual si are in portofoliu marci precum: Renault Trucks, Seat, Panasonic, Media Galaxy, Altex, Orion, Lindab, Valrom, Qualians, Bancpost, Bursa Romana de Marfuri, Farmaciile Dona, Business Edu, Netbridge, Codecs, Ensight, Epicor Scala, Ziarul Financiar, Business Magazin, Volkswagen autivehicule comerciale, Avon, Dacia.
Potrivit White Image, noul instrument ofera rapoarte in timp real - accesibile printr-un nume de utilizator si parola - ofera transparenta cu privire la investitia sa financiara in integrarea unui insert publicitar in newslettere. Prin intermediul acestuia, sistemul de email marketing intelligence conceput de White Image livreaza in mod real advertiserilor rapoarte privind eficienta insertului lor publicitar in newsletter.