Action Global Communications face peste 1 Mil. EUR din PR
Marti, 24 Aprilie 2007

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Action Global Communications are peste 1 Mil. EUR din relatii publice.

Ruxandra Scortea (foto),  General Manager Action Global Communications Romania a afirmat pentru AdPlayers ca agentia de PR a avut numai in Romania, anul trecut o cifra de afaceri de 1.036.000 EUR. Action Global Communications are 12 angajati pe piata romaneasca, dar reteaua din care face parte are 200 de oameni.

“Romania a cunoscut o dezvoltare remarcabila in ultimii ani in toate sectoarele economice”, adauga Ruxandra Scortea,. „Actualii clienti ai agentiilor de relatii publice cer din ce in ce mai mult servicii sofisticate si eficiente precum comunicare de criza, sau comunicare pentru fuziuni si achizitii”.

In Romania, Action Global Communications ofera servicii de consultanta specifice: comunicare corporativa si de brand, media relations, organizare de evenimente, gestionarea relatiilor de criza si comunicare interna.

Reteaua celebreaza anul acesta 10 ani de prezenta in Europa de sud-est si un portofoliu important de clienti, detinut de birourile din Bucuresti, Belgrad si Sofia. Ramura de sud est a retelei Action Global Communications cuprinde de asemenea biroul central din Cipru precum si agentiile din Croatia si Albania si nou infiintatul birou din Bosnia.

In portofoliul de clienti ai agentiei din Romania se afla companii precum: Amadeus, British Airways, Enel, OMV, Oxford Business Group, Petrom, Piraeus Bank Romania, Solectron sau Honeywell. Punctual, Action Global Communications Romania a mai dezvoltat proiecte si campanii de comunicare pentru companii precum: BenQ Mobile, Germanos, Goodyear Dunlop Tires, Indesit, Malaysian Timber Council si Northrop Grumman.

„Zona Europei de sud-est are pentru noi o importanta strategica data de dezvoltarea pronuntata la nivel politic dar si antreprenorial”, a declarat Tony Christodoulou, Presedinte al Action Global Communications. „Aderarea la Uniunea Europeana, liberalizarea pietei de energie si importanta crescuta a acesteia pentru marile conglomerate internationale sunt factori care determina nevoia de servicii de comunicare strategica si de calitate.”

AdPlayersFile

Action Global Communications

Cu cu o retea care cuprinde 42 de tari din Europa Centrala si de Est, Balcani, zona Mediteraneana, Africa de Nord si Orientul Mijlociu, Action Global Communications are 30 de ani de existenta.


PUBLICITATE: