ARBOmedia vinde publicitatea Autoshow
Miercuri, 04 Mai 2005

( AdPlayers.ro ) Portofoliul de presa al ARBOmedia s-a imbogatit cu revista Autoshow, cotidianul Viata Libera Galati si primul ghid TV gratuit Oblique Magazin.

Bilunarul Autoshow are, potrivit regiei de publicitate, o audienta de 112.000 cititori in medie pe editie, din care publicul masculin reprezinta 87% si „este cea mai dinamica sursa de informare pentru pasionatii automobilelor si pentru cei ce vor sa fie permanent conectati la evolutiile industriei auto”. Publicul tinta al revistei este reprezenta de barbatii cu varsta intre 18 si 49 de ani, avand educatie si venituri medii si superioare, sustine aceeasi sursa.

Viata Libera este al doilea ziar local din Romania din punct de vedere al audientei, spun reprezentantii Arbomedia. Cotidianul local are 24 pagini si un continut axat pe informatie structurata pe diferite domenii de interes iar audienta lui se ridica, dupa cum spun reprezentantii regiei la 116,000 cititori in medie pe editie.Localul are 15 ani de existenta pe piata romaneasca si se numara printre membrii fondatori BRAT.  Noua formula de prezentare grafica, din anul 2003 i-a adus cotidianului un important premiu international la concursul „European Newspaper Award” (Viena 2004).

Oblique Magazin, cea dea treia noutate Arbomedia este potrivit regiei primul ghid TV gratuit din Romania, fiind distribuit national intr-un  tiraj de 100.000 de exemplare. Ghidul are 98 pagini si aduce ca inovatie sumarizarea, pe intervale orare, a principalelor filme ale zilei. Revista apare bilunar si este distribuita prin casieriile Astral clientilor abonati la pachetul de baza, precum si la domiciliu (prin curieri) acelor abonati care achizitioneaza pachete de programe suplimentare. Oblique Magazin are ca target o categorie de public cu statut social superior.  

Arbomedia citeaza cifrele de audienta ale publicatiilor din cea mai recenta livrare a Studiul National de Audienta – BRAT. Universul studiului cuprinde toate persoanele din mediul urban peste 50,000 locuitori, cu varsta cuprinsa intre 14-64 ani. Datele au fost culese in perioada februarie 2004 – ianuarie 2005.

Regia de publiictate gestioneaza in prezent spatiul publicitar a peste 180 de canale de media - 4 statii TV, 16 de titluri de presa centrala, 39 de titluri de presa locala si peste 120 de web-site-uri. Arbomedia a fost infiintata in Romania in urma cu 10 ani ca filiala a celei mai mari regii de publicitate multimedia independente din Europa, cotata la Bursa din Frankfurt din anul 2000. Regia internationala este reprezentata in 7 tari europene (Germania – sediul central, Cehia, Polonia, Romania, Slovacia, Spania si Turcia).


PUBLICITATE: