„In ultimii ani, ARBOmedia a venit in permanenta cu noi proiecte de dezvoltare. Astfel am reusit ca, in ciuda contextului de piata dificil, marcat de volatilitate si de impredictibilitate, sa ne crestem cifra de afaceri intr-un mod sustenabil. Diversificarea ofertei si satisfacerea nevoilor pietei de publicitate in noul context influentat din ce in ce mai mult de social media, au stat la baza strategiei noastre.” a afirmat pentru AdPlayers, Alin Alecu, Directorul General al companiei.
AdPlayers. Iulian Toma
ARBOmedia a lansat noi proiecte pentru creatorii de continut si social media pentru influencer-ii din Romania, anunta compania condusa de Alin Alecu.
Potrivit companiei, ARBOmedia isi continua dezvoltarea in zona de social media cu doua proiecte noi, adresate creatorilor de continut si influencerilor romani. Aceasta evolutie vine in mod natural ca urmare a maturizarii proiectului TheAIM (ARBO Influence Marketing), lansat cu succes in urma cu 4 ani.
„In ultimii ani, ARBOmedia a venit in permanenta cu noi proiecte de dezvoltare. Astfel am reusit ca, in ciuda contextului de piata dificil, marcat de volatilitate si de impredictibilitate, sa ne crestem cifra de afaceri intr-un mod sustenabil. Diversificarea ofertei si satisfacerea nevoilor pietei de publicitate in noul context influentat din ce in ce mai mult de social media, au stat la baza strategiei noastre.” a afirmat pentru AdPlayers, Alin Alecu, Directorul General al companiei.
Partener exclusiv in Romania al platformei SHOPMYINFLUENCE
Inca de la inceputul acestui an, ARBOmedia a devenit partener exclusiv in Romania al platformei SHOPMYINFLUENCE, un proiect international de tip affiliate marketing adresat influencerilor autohtoni, dar si marcilor din plan local care intentioneaza sa isi creasca vanzarile directe cu sprijinul retelelor sociale. SHOPMYINFLUENCE aduce beneficii substantiale atat pentru influencerii implicati cat si pentru brandurile afiliate, sustinut de continutul creatorilor care activeaza pe platformele de social media (Instagram, Facebook, YouTube).
Prin aceste noi proiecte, derulate in parteneriat cu companii puternice la nivel global, ARBOmedia isi consolideaza pozitia pe piata de Influencer Marketing din Romania si isi diversifica oferta de servicii, atat catre influenceri, cat si catre agentiile si clientii de publicitate.
“Odata cu noile proiecte anuntate, vom continua sa ne consolidam pozitia pe piata, largindu-ne constant echipa si oferind o gama vasta de servicii pentru clienti din toate segmentele pietei locale”, a incheiat Alin Alecu.
De peste 25 de ani pe piata de media in Romania
ARBOmedia este o prezenta importanta pe piata de media autohtona de peste 25 de ani. De-a lungul timpului, compania a activat si sub alte nume (IP, Goldbach Media), insa seriozitatea, profesionalismul si angajamentul echipei au constituit elemente definitorii pentru reusita si pentru pozitia de lider de piata.
Portofoliul companiei a crescut pe masura ce noi proiecte au fost implementate. Inceputa in 1997 cu Radio Contact, continuata mai apoi cu Televiziunea Romana, activitatea de regie a cunoscut o dezvoltare continua in tot acest timp. In 2002, ARBOmedia s-a numarat printre pionierii publicitatii online din Romania, iar in 2003 a initiat proiectul de vanzare de publicitate pentru ziarele locale.
In 2009 a fost lansat proiectul ARBOradio de reprezentare pentru radiourile locale si regionale, iar in 2010 proiectul ARBOtv, care a conturat reteaua de statii TV locale. Lansarea diviziei de Influencer Marketing – The AIM – in 2018 a reprezentat un punct de cotitura in rolul pe care ARBOmedia il joaca in prezent in piata de publicitate din Romania.
Mai mult in Business, Media,