Alin Alecu si Andreea Pistritu, din partea ARBOMEDIA, respectiv Dragos Stanca si Cristina Cucuiu, din partea THINKDIGITAL.
In lunile urmatoare, cele doua companii vor continua sa functioneze independent atat din punct de vedere al relatiei cu furnizorii, cat si din punct de vedere al relatiei cu clientii, dar ofertele complexe ale celor doua retele se vor armoniza, gradual
AdPlayers. Info
ARBOMEDIA si THINKDIGITAL, doua dintre cele mai cunoscute retele de publicitate locala din piata romaneasca, au anuntat inceputul unui parteneriat strategic.
“Desi suntem, din punct de vedere teoretic, concurenti, ofertele noastre sunt de fapt perfect complementare, asadar ideea unei apropieri a aparut firesc, in conditiile in care oferta locala de media are nevoie de consolidare”, au spus, intr-o declaratie comuna, actionarii celor doua companii, Alin Alecu si Andreea Pistritu, din partea ARBOMEDIA, respectiv Dragos Stanca si Cristina Cucuiu, din partea THINKDIGITAL.
Cu o prezenta constanta de peste 20 de ani in piata media din Romania, ARBOMEDIA opereaza in prezent cea mai vasta retea de media diversificata din tara.
Oferta companiei cuprinde peste 100 de influenceri, o retea de peste 600 de panouri de afisaj stradal, la care se adauga cea mai solida oferta de media locala si regionala din Romania: peste 110 posturi de radio, peste 140 de website-uri, peste 40 de canale de televiziune, peste 30 de titluri de presa scrisa, precum si singura oferta consolidata de media de limba maghiara din Romania.
Pe de alta parte, THINKDIGITAL opereaza de peste 15 ani retele digitale diverse, cu acoperire nationala si internationala. in oferta companiei se regasesc acum patru retele importante, care cuprind: cateva zeci de site-uri si aplicatii de continut, sute de jocuri (in-game advertising), mai multe podcasturi cunoscute si prima retea de newslettere de continut din Romania.
in lunile urmatoare, cele doua companii vor continua sa functioneze independent atat din punct de vedere al relatiei cu furnizorii, cat si din punct de vedere al relatiei cu clientii, dar ofertele complexe ale celor doua retele se vor armoniza, gradual, pentru a oferi cele mai bune solutii de comunicare integrata, atat in ceea ce priveste media clasica, cat si cea digitala, la care se adauga marketingul prininfluenceri, key opinion leaders si podcasturi.
Cele doua companii estimeaza ca faza de evaluare a unei oferte consolidate comune se va incheia spre finalul acestui an, urmand ca, din ianuarie 2026, piata media din Romania sa poata beneficia, in urma acestui parteneriat strategic, de cea mai puternica si diversa oferta multimedia din piata.
Ofertele celor doua companii partenere, mai jos:
ARBOMEDIA – arbomedia.ro
THINK DIGITAL – thinkdigital.net
Mai mult in Business, Media, Parteneriate