ARBO Context si Etarget vor sa atinga 40-50 % din piata
Marti, 04 Martie 2008



(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

 

ARBO Context si Etarget au incheiat un parteneriat pentru serviciile de advertising contextual pe piata locala. Potrivit celor doua companii, in urma parteneriatului, atat companiile mici cat si advertiserii corporate sau agentiile media vor avea posibilitatea sa atinga aproape 4,5 milioane de utilizatori de internet prin intermediul retelelor ARBO Context sau Etarget.

 

“In urma unei analize profunde, am descoperit in Etarget un partener care detine experienta internationala – opereaza in 7 tari est-europene – si care aduce o expertiza valoroasa in domeniul tehnic si al marketing-ului”, a declarat Calin Rotarus (foto) , Managing Director ARBO Interactive.

 

“In fiecare dintre tarile in care activam, colaboram cu parteneri strategici in scopul promovarii advertising-ului contextual. Demonstram impreuna ca acest tip de advertising merge mai departe de simpla expunere la reclama, oferind informatii in amanunt despre ceea ce este prezentat”, a declarat Marcel Vass, Sales Director Etarget.

 

“Suntem increzatori ca in cativa ani parteneriatul dintre ARBO Context si Etarget se va extinde la o intreaga retea de parteneri ce va acoperi un procent de 40-50% din piata.”, a declarat Calin Rotarus.

 

Cei doi parteneri estimeaza ca pana la finele lui 2012 piata de advertising online va atinge 110 milioane de euro, din care 20% vor fi generati de advertising-ul contextual.


PUBLICITATE: