A vandut Romexpo si pe dinafara. Targ Print & Sign ce n-ati vazut in ultimii 5 ani!
Miercuri, 16 Iulie 2014
 adplayers. Iulian Toma

Cu peste 4000 de meri patrati vanduti in spatiul interior si multe alte sute de metri vandute expozantilor in exteriorul cupolei din complexul Romexpo, editia Print& Sign 2014  care se va desfasura la sfarsitul lunii septembrie promite sa fie cea mai buna din ultimii 5 ani.

Contactata de catre adplayers, Camelia Buda, Director General al Euroexpo, organizatoarea evenimentului, nu a dezvaluit cati bani a facut compania pe care o conduce din vanzarea spatiului expozitional, dar a punctat anvergura evenimentului. „Va fi cel mai mare eveniment Print & Sign din ultimii 5 ani” a declarat Camelia Buda, pentru adplayers.

Potrivit expozantilor, editia din 2014 a targului Print & Sign va aduce impreuna, dupa multi ani, intreg lantul de distributie a produsului tiparit: furnizorii de echipamente si materiale, fabricantii de produse tipografice si clientul final.

Standuri de zeci de mii de euro. 230 mp cel mai mare spatiu vandut

La o chirie media de 61 euro pe metru patrat, fara TVA, surse apropiate companiilor contractante au dezvaluit pentru adplayers ca numai chiria celui mai mic stand de 6 mp este de 500 de euro, dar exista si spatii de peste 100 mp sau chiar 200 mp.

„Cel mai mare spatiu vandut este de peste 230 mp, si este contractat de firma PRIMA TEHNIC, dar mai avem si alte staduri cu suprafete similare la Print & Sign” a mai declarat Camelia Buda. „Fiecare client isi expune afacerea pe un spatiu optim gamei de produse si servicii cu care vine la targ”

Potrivit unor surse din piata numai chiria spatiilor ar putea aduce in conturile Euroexpo intre 200.000 si 300.000 de euro. Este sufiecient sa va ganditi ca cei 4.000 de metri patrati din interior pur si simplu nu le-a ajuns organizatorilor care au fost nevoiti sa mai vanda spatii de exopunere si intr-un spatiu special amenajat pe dinafara Romexpo.

Pe langa cheltuielile de inchiriere, fiecare expozant mai adauga investitiile de design si amenajare a standurilor, care nu de putine ori se ridica de la cateva mii de euro la peste 10 de mii de euro. Fara a lua in calcul investitia in echipamentele cu care participantii vin la targ, si care se pot ridica chiar si la zeci de mii de euro, fiecare expozant Print & Sign a scos din buzunar de la cateva mii de euro la ordinul la 10-20 de mii de euro, sau chiar mai mult.

Investitii intre 700.000 si 1 Milion de euro

Potrivit unor surse de la expozanti, la cei aproximativ 5000 de metri patrati spatii de expunere, totalul investitiilor facute de companiile participante la Print & Sign in spatii inchiriate si amenajari, fara a lua in calcul valoarea produselor si echipamentelor puse la raft, s-ar putea ridica intre 700.000 si 1 Milion de euro.

Potrivit reprezentantilor Euroexpo, Print & Sign 2014 isi propune sa stranga randurile intre toate sectoarele industriei poligrafice nationala, aducand in prim plan domenii mai putin promovate, cum ar fi cel al productiei de ambalaje si etichete si a comunicarii la raft, in general. Demersul va fi sprijinit de organizarea "Forumului Print & Pack", realizat in parteneriat cu asociatii de profil din tara si din Europa, si al expozitiei cu ambalajele din carton premiate la concursul international "Pro Carton / ECMA Award 2014".

Forumul Print & Pack

Conceput de Euroexpo Trade Fairs in colaborare cu APRA si organizatiile europene ECMA (European Carton Makers Association) si Pro Carton, "Forumul Print & Pack" este un eveniment menit sa puna in evidenta, cu exemple reale, aportul pe care il au inovatia, designul si noile tehnologii de productie grafica in asigurarea succesului campaniilor de marketing care folosesc spatiul vanzarii la raft ca principala scena.

Fara sa intre prea mult in spatiul tehnic, conferintele din cadrul "Forumului Print & Pack" se adreseaza in principal marketerilor din sectorul bunurilor de larg consum (FMCG), designerilor de ambalaje si oamenilor din agentiile de publicitate".

Despre Euroexpo

Mai mult in Eveniment


PUBLICITATE: