Dragos Balan, unul dintre cei mai cunoscuti si activi antreprenori romani din industria productiei de marketing si de evenimente, a decis, la finalul anului trecut, sa paraseasca actionariatul Revistei Biz si sa se concentreze pe celelalte proiecte ale sale: Marcom Hub, dedicat proiectelor de tech marketing si digital marketing, in tandem cu GT - Grafica si Tipar, una dintre cele mai vechi agentii de productie destinata campaniilor de marketing ale brandurilor si companiilor.
AdPlayers. info
Dragos Balan, unul dintre cei mai cunoscuti si activi antreprenori romani din industria productiei de marketing si de evenimente, a decis, la finalul anului trecut, sa paraseasca actionariatul Revistei Biz si sa se concentreze pe celelalte proiecte ale sale: Marcom Hub, dedicat proiectelor de tech marketing si digital marketing, in tandem cu GT - Grafica si Tipar, una dintre cele mai vechi agentii de productie destinata campaniilor de marketing ale brandurilor si companiilor.
Decizia lui Dragos Balan vine dupa o colaborare de 12 ani cu Revista Biz. “Am ales sa parasesc actionariatul revistei din motive personale, in urma unei tranzactii cu so-cietatea Biz Agency. Planul meu este sa dedic mai mult timp si sa investesc mai multe resurse in celelalte doua proiecte pe care le coordonez. Le multumesc cole-gilor si colaboratorilor pentru anii petrecuti impreuna la Biz. Inchid un capitol cu multe lectii invatate, deschid unele noi, in tendinte.”, a spus Dragos Balan.
20 de ani in Grafica si Tipar
Proiectul sau GT - Agentie de Productie Creativa (cunoscuta si sub numele de Grafica si Tipar) este de 20 de ani un nume important pentru actorii din piata productiei publicitare. Anul acesta, agentia aniverseaza doua decenii de cand pro-duce materiale tiparite creative destinate industriei marketingului si comunicarii, de la un simplu flyer pana la materiale de prezentare, brosuri si pana la proiecte complexe de tipul standurilor expozitionale sau sustinerea de concepte de per-sonalizare a evenimentelor.
Pe parcursul celor douazeci de ani, GT - Grafica si Tipar si-a optimizat in mod sem-nificativ portofoliul de produse, aducand elemente surprinzatoare si de noutate, creative sau tehnologice, in proiectele de print. Productiile companiei acceseaza adesea beneficiarii finali la nivel multisenzorial, prin insertii video, audio sau lu-mina in materialele tiparite.
Dedicat cu evenimente hibrid/online si productiei media. Marcom Hub.
Intuind nevoia tot mai mare din piata, recent, Dragos Balan a lansat un hub de tehnologie pentru marketing si comunicare – Marcom Hub, dedicat proiectelor de tech-marketing, digital marketing, evenimente hibrid/online si productiei media.
Marcom Hub este un curator de solutii tech si/sau device-uri care genereaza ex-periente variate, personalizate, mai ales ca cererea pe zona de marketing experi-ential a crescut semnificativ si in Romania in ultimii ani. Explorand tehnologiile prezente, echipa Marcom Hub livreaza clientilor sai solutii creative memorabile si implementabile – de la realitate augmentata, roboti, realitatea virtuala, proiectii cu senzori touchless, pana la experiente imersive prin intermediul simulatoarelor VR. Marcom Hub este in sine un spatiu experiential, care pe perioada pandemiei a gazduit zeci de evenimente online sau hybrid.
“Am parcus un drum lung si plin de rezultate, cu experiente valoroase si am simtit ca acestea pot fi puse intr-un concept pentru a fi impartasite. In ultimii ani am integrat tehnologie in proiecte, realitate augmentata si virtuala, am creat experiente, si asa am ajuns, alaturi de clienti, sa simtim beneficiile inovatiei. Am lansat Marcom Hub, un loc tangibil, unde ideile pot fi atinse, un proiect gandit sa raspunda nevoilor profesionistilor din industria Marcomm si HR, in contextul avantului tehnologic si mai ales al accelerarii digitale provocate de pandemie. Si pentru ca este un trend sa oferi experiente, asta facem si noi prin Marcom Hub, ajutam clientii sa ofere cele mai bune si potrivite experiente partenerilor, clientilor lor si echipelor pe care le conduc, prin intermediul tehnologiei”, afirma Dragos Balan.
Societatea Grafica si Tipar SRL a incheiat anul 2021 cu o cifra de afaceri de aprox 900.000 euro, cu o crestere de 45% fata de anul 2020, chiar peste nivelul anului pre-pandemic 2019. Cresterea proiectelor livrate cu ajutorul tehnologiei si a me-diului digital a atins o pondere de 55% in proiectele firmei. In 2021 au fost livrate 36 de evenimente online sau hybrid in propriul studio, 14 evenimente sau activari fizice in Bucuresti sau in tara, in functie de perioada restrictiilor sanitare. Au fost livrate 18 de proiecte de HR, specifice lucrului de acasa sau remote, cu kituri des-tinate implicarii angajatilor.
“Intre cele doua lumi, cea fizica si digitala, este nevoie de o legatura, de o scara imaginara cu ajutorul careia sa se realizeze conversia reciproca. Afacerile fizice au nevoie de mediul digital pentru a-si aduce cumparatorii in locatie, si invers, afacerile online au nevoie de conversia lead-urilor din mediul fizic in cel online pentru a construi comunitati de consumatori. Aici vom livra noi solutii.” spune Dragos Balan.
Pentru 2022, antreprenorul prevede o reactivare a proiectelor cu componenta fizica si logistica, cu pastrarea unei componente hybrid-online, factor care aduce scalabilitate comunicarii si afacerilor.
“Chiar daca am inchis capitolul BIZ, care s-a suprapus peste aproape jumatate din experienta mea ca antreprenor, le transmit partenerilor, colaboratorilor si clientilor ca raman la fel de activ si creativ cum ma stiu, ca voi continua sa inovez si sa livrez solutii la cheie pentru business-urile lor si sa fiu alaturi de ei in constructia unor evenimente remarcabile.”, a adaugat Dragos Balan.
Mai mult in Business, Media