Credit. Reveal Marketing Research
Rezultatele studiului arata ca 6 din 10 romani sunt ingrijorati in mare masura de toate problemele ecologice asociate domeniului constructiilor care influenteaza calitatea vietii. In prezent, cea mai mare ingrijorare a acestora este legata de eliminarea deseurilor in locuri inadecvate (69%) si de volumul de materiale nereciclabile utilizate (61%).
AdPlayers. Info
7 din 10 romani sunt ingrijorati de eliminarea deseurilor din constructii in locuri inadecvate Pentru tinerii specialisti sub 45 ani, problema deseurilor in constructii este cea mai alarmanta (56%) Problemele ecologice din domeniul constructiilor sunt constientizate din ce in ce mai mult de catre romani. Sunt doar o parte din concluziile celei mai recente cercetari Reveal Marketing Research care a derulat un studiu reprezentativ la nivel national pentru a intelege perceptiile romanilor si ale specialistilor din domeniu despre deseurile din constructii.
Rezultatele studiului arata ca 6 din 10 romani sunt ingrijorati in mare masura de toate problemele ecologice asociate domeniului constructiilor care influenteaza calitatea vietii. In prezent, cea mai mare ingrijorare a acestora este legata de eliminarea deseurilor in locuri inadecvate (69%) si de volumul de materiale nereciclabile utilizate (61%).
Tinerii specialisti in constructii sunt cei mai ingrijorati de eliminarea deseurilor in locuri inadecvate
In cazul specialistilor in constructii, putem observa ca cele mai importante ingrijorari referitoare la acest domeniu de activitate sunt reprezentate de utilizarea combustibililor fosili in constructii (54%), emisiile de carbon (53%) si de utilizarea energiei electrice din surse neregenerabile (52%).
O diferenta semnificativa de perceptie se inregistreaza in cazul specialistilor tineri, sub 45 ani in cazul carora eliminarea deseurilor din constructii in locuri inadecvate (56%) este astazi cea mai urgenta problema ecologica din domeniul constructiilor.
Preocuparea specialistilor referitor la combaterea problemei deseurilor din constructii se observa si in practica lor de zi cu zi, 40% dintre acestia preferand sa utilizeze BCA in proiectele lor. Acest comportament de consum poate fi explicat prin particularitatile materialului BCA, ce permit prelucrarea sa facila, fara pierderi, diminuand cantitatea de deseuri produse pe santier.
Cum arata profilul celor mai preocupati romani de problema deseurilor din constructii?
Persoanele cu varsta sub 45 de ani sunt cele mai bine informate cu privire la atributele ecologice ale materialelor de constructii (55%), aceasta fiind categoria de varsta care alege in cea mai mare masura materialul de zidarie BCA pentru locuintele lor.
Aceeasi tendinta in ceea ce priveste preferinta pentru materialul de zidarie ales poate fi observata si in cazul celor care au construit/ achizitionat in ultimii doi ani o locuinta sau care sunt in proces de constructie/ achizitionare a unei locuinte (42%).
Metodologie:
Studiul Reveal Marketing Research s-a desfasurat online in perioada 17-26.05.2022 pe un esantion reprezentantiv pentru universul persoanelor cu varsta 18+, utilizatori de internet. Marimea esantionului a fost de 1269 respondenti + 505 respondenti persoane care lucreaza in domeniul constructiilor, iar eroarea maxima de esantionare pentru targetul general este +/-2,8% la un nivel de incredere de 95%.
Reveal Marketing Research este o companie de cercetare de piata full-service, specializata in marketing research, studii sociologice, customer insight, business strategy, market development. Cu o expertiza in peste 20 de industrii, Reveal Marketing Research crede ca cercetarea de piata reprezinta baza deciziilor corecte si a pozitionarii brandurilor. Solutiile calitative si cantitative ajuta de 14 ani companii din Romania si Europa.
Mai mult in Cercetare, Research, Business, Market