55-60% din GRP-urile investitiile in publicitate pe TV, care se traduc in tot atatia euro din banii investiti in publicitate, sunt “luati la bani marunti” de consultantii de media care urmaresc cat de bine sunt administrate bugetele locale, dupa cum afirma pentru adplayers Sorin Doru, de la MediaHub Consultants, unul din liderii in domeniul consultantei de profil pentru Romania si Bulgaria.
“Din estimarile noastre in ultimii 2 ani, aproximativ 55-60% din GRP-urile din piata de TV au trecut si "prin mana" unei companii de audit si consultanta media”a declarat pentru adplayers Sorin Doru, Managing Partner la MediaHub Consultants.
Compania de consultanta de media a semnat de curand un parteneriat strategic in exclusivitate pentru Romania si Bulgaria cu gigantul international de consultanta Ebiquity. Cu sute de angajati si avand birouri pe mai multe piete din lume, Ebiquity inregistreaza venituri din consultanta de media de peste 100 Milioane EUR ( £68.5 Mil.)
Avand o solida baza de clienti locali, potrivit partenerului companiei, MediaHub Consultants a derulat anul acesta undeva in jurul a 25 de proiecte de audit si consultanta media - audit media complet, audit de cost, pitch management, acestea fiind si cele mai frecvent furnizate servicii pe piata de profil.
Chiar daca in Romania, piata de media este infinit mai mica decat cea internationala, echipa de 3 consultanti de la MediaHub Consultants estimeaza un business de peste 100.000 de euro in 2014. Desi poate parea o afacere modesta, parteneriatul MHC cu Ebiquity va oferi acces la instrumente de lucru care aduc din consultanta de media venituri internationale de de peste 100 milioane de euro.
“ Serviciile sunt adaptate pietei de media din Romania si Bulgaria, fiind aliniate cu oferta Ebiquity in materie de Media Value Measurement - sub aceasta denumire se regasesc serviciile de audit si consultanta media pe care le furnizam si noi” conchide Sorin Doru.
Mai mult in Business