(AdPlayers, Iulian Toma)
Motion Vision Communication (MVcom) face bani din outdoor mobil. Cati? Jumatate de milion de euro in 2008, dupa cum a afirmat pentru AdPlayers, Andreea Timofte, Manager al companiei, care nu se lauda totusi cu cifra de afaceri realizata in mare parte din publicitate cu panouri outdoor mobile.
„In general, incercam sa comunicam cat mai putine cifre si nu credem acum si n-am crezut de altfel niciodata ca MVcom poate surprinde in vreun fel prin dimensiunea afacerii in sine”, spune manaegerul companiei. „Incercam intotdeauna sa ne asociem numele companiei sau al serviciilor, direct sau indirect, cu originalitatea, inventivitatea si creativitatea din punct de vedere tehnic, sub o viziune unitara”.
Cu un business de 500.000 Euro in 2008, potrivit directoarei companiei, criza a adus anul trecut si la MVcom o cifra de afaceri mai mica: 350.000 Euro in 2009, cu 30% mai putin decat in anul precedent. Legat de anul 2010. „Dupa un debut mai putin spectaculos al anului, din luna mai incoace am inceput sa ne revenim, si cu ceva sanse speram sa atingem macar cifra de afaceri din 2009”, a afirmat Andreea Timofte, pentru AdPlayers.
Mare parte din cifra de afaceri este rezultatul campaniilor de outdoor-mobil. "Noi putem derula astfel de campanii oriunde in tara, iar pentru Bucuresti, cel putin pentru expunerile de scurta durata, recomandam 6 echipaje MVcom-MAXI, astfel incat sa asiguram un grad de acoperire optim (asta in cazul in care nu sunt vizate doar anumite zone bine delimitate)|", precizeaza oficialul MVcom.
"Lapte proaspat" cu strigaturi si Outdoor Mobil cu GPS
Printre cei mai recenti clienti se numara DAR Lactate. „Derulam exclusiv campania de outdoor-mobil, in intervalul septembrie – decembrie”, afirma managerul MVcom. Contul a fost ordonat de Classic Brands, al carui manager, Virgil Munteanu, Managing Director Classic Brands, a declarat ca promovarea Dar Lactate se desfasoara in perioada septembrie - decembrie 2010 si are un buget de 300.000 euro.
„Ce este interesant la aceasta campanie nu este nicidecum amploarea, cu toate ca noi urmeaza sa ne ocupam de acest cont timp de 3 luni, ci in primul rand faptul ca anuntul sonor utilizeaza o formula clasica din Bucurestiul de altadata”, spune Timofte. „Chiar daca este foarte greu sa-ti inchipui ca in zilele noastre ai putea vinde ambulant lapte pe strazile orasului, asta nu te impiedica sa ai o flota de panouri mobile, care sa strige "lapte proaspat".
Potrivit managerului MVcom, in campania Dar Lactate, traseele echipajelor de masini cu outdoor mobil su monitorizate permanent prin GPS si urmaresc indeaproape zonele de distributie, acolo unde laptele DAR este deja pe raft.
Mai mult in Business