Credit. PayU
“In Romania, tendinta efectuarii platilor cu telefonul depasise cu mult comenzile online realizate de pe laptop inca din 2019, diferenta dintre aceste doua canale de plata fiind atunci de 63,6% prin intermediului telefonului vs. 36,4% prin laptop / desktop. In acelasi timp, deja 31% din totalul platilor electronice erau efectuate prin mobil sau smartwatch, tendinta care se va accentua cu siguranta odata cu lansarea Google Pay”, a declarat Elena Gheorghe, Country Manager PayU Romania.
AdPlayers. Info
In contextul in care comertul electronic se afla pe un trend puternic ascendent, media anuala a achizitiilor online pe cap de locuitor urmand sa depaseasca 308 dolari in 20211, comerciantii vor trebui sa puna la dispozitia cumparatorilor tot mai multe metode de plata care sa asiste procesul de achizitie intr-un mod cat mai simplu, rapid si sigur, anunta serviciul de plati PayU.
Google Pay este o metoda simpla de a plati cu un card, fara necesitatea completarii datelor de pe card, utilizatorii avand libertatea de a face plati cu telefonul, fara a mai avea nevoie de acces la laptop, card sau cash.
Pentru a efectua plati cu Google Pay pentru achizitiile online utilizatorii trebuie sa-si salveze detaliile cardului sau cardurilor in contul lor Google, pe pay.google.com, sau prin intermediul aplicatiei mobile Google Pay.
Comerciantii care implementeaza Google Pay vor beneficia de multiple avantaje, printre care: imbunatatirea experientei cumparatorilor, disponibilitate extinsa in ceea ce priveste numarul de carduri salvate, functionalitate tehnica optimizata, cresterea vanzarilor prin prisma popularitatii crescute a acestei metode de plata, impreuna cu o securitate sporita a platilor si, implicit, un risc scazut de frauda.
“In Romania, tendinta efectuarii platilor cu telefonul depasise cu mult comenzile online realizate de pe laptop inca din 2019, diferenta dintre aceste doua canale de plata fiind atunci de 63,6% prin intermediului telefonului vs. 36,4% prin laptop / desktop2. In acelasi timp, deja 31% din totalul platilor electronice erau efectuate prin mobil sau smartwatch, tendinta care se va accentua cu siguranta odata cu lansarea Google Pay”, a declarat Elena Gheorghe, Country Manager PayU Romania.
Anul trecut, in Romania, aproximativ 9 milioane de persoane au folosit comertul online, ceea ce reprezinta o rata de penetrare de 47%3. Potrivit estimarilor, acesta va creste pana 10,7 milioane de utilizatori si o rata de penetrare de 57%, pana in 2025.
Parteneriatul dintre PayU si Google nu numai ca impulsioneaza comertului electronic local, ci si ofera noi avantaje cumparatorilor, care vor putea utiliza platile mobile pe care le folosesc deja in magazinele traditionale, insa prin intermediul internetului, direct de pe telefon sau tableta.
“Cumparatorii romani doresc sa isi plateasca produsele si serviciile intr-un mod rapid si usor. Timpul petrecut cu pasii pentru efectuarea platii si efortul pe care trebuie sa-l depuna pentru a finaliza plata sunt criterii cruciale in decizia lor de a reveni si a cumpara din nou. In cazul Google Pay procedura este atat de simpla incat atunci cand fac cumparaturi si se afla in aplicatia online a magazinului sau pe site-ul lui, este suficient sa acceseze printr-un click butonul <<Google Pay>>, sa aleaga cardul dorit pentru realizarea platii si sa aprobe tranzactia cu cardul selectat”, a precizat Elena Gheorghe.
Plata cu portofelul electronic prin Google Pay poate fi facuta de pe telefoanele cu sistem de operare Android, cele mai raspandite in Romania, cu o cota de piata de 79% din totalul utilizatorilor de dispozitive mobile.
Mai mult in Business, Digital