Cum a fost 2014 pe bloguri? Am stat de vorba cu o regie cu o experienta de 600 de campanii derulate de la infiintare, din care 200 in ultimii 2 ani. Specializata in publicitate pe bloguri, Standout a incurajat consumul de publicitate, potrivit managerului Ionut Oprea.
“Noi estimam ca in total in 2014 blogurile au atras sume cuprinse intre cateva sute de mii si un milion de euro” a declarat pentru adplayers Ionut Oprea, managerul Standout. Din aceasat suma, numai Standout a atras aproape 300.000 euro. “Pentru 2014 estimam o cifra de afaceri neta cuprinsa intre 200.000 si 300.000 euro, in crestere fata de anul anterior”.
Oprea spune insa ca se impun anumite precizari, in privinta cifrelor: “Depinde foarte mult ce iei in calcul pentru acest total, daca vorbim doar de campaniile media, sau si de activitatile de marketing si PR care au implicat bloggeri fara sa le aduca venituri directe: blogger relations, sponsorizarile evenimentelor la care sunt invitati bloggerii ca speakeri/participanti, etc” spune el.
“Ne-am luat rolul in serios, am sustinut inca din 2007 dezvoltarea acestui canal, i-am implementat instrumente profesioniste (studiul de audienta, vehicule proprii, interactive) si am reusit sa-l pastram din punctul nostru de vedere un canal curat, ne-agresiv, fara pop-up-uri/tranzitionale/overlayere”.
Mai mult Interactive, AdplayersReport