Bugetul de media ProCredit Bank a ajuns in portofoliul Brand Connection, dupa ce compania de media a castigat contul de comunicare al bancii la inceputul anului. Potrivit agentiei, Brand Connection asigura pentru ProCredit Bank servicii complete de media, respectiv research, planning, strategy & buying.
Oficialii companiei de media conduse de Ileana Tomescu nu au dezvaluit valoarea contului. Surse din piata de publicitate au estimat pentru AdPlayers bugetul de media la 200-300.000 euro pe an. Primul proiect de comunicare ProCredit Bank a fost destinat promovarii creditelor pentru intreprinderile mici si mijlocii, si s-a desfasurat printr-o campanie de outdoor la nivel national, sustinuta in mediul online.
Despre targetul bancii, Anca Grigorescu, Director Divizia Servicii Interne ProCredit Bank, a declarat: “Suntem o banca specializata in finantarea afacerilor mici si mijlocii si a intreprinzatorilor agricoli si vrem ca prin strategia de comunicare sa aducem informatiile legate de serviciile pe care le oferim cat mai aproape de clientii nostri”.
Mai mult in Licitatii