(adplayers, Iulian Toma) Da. N-am gresit in titlu. 2500 de zile de publicitate mobila a vandut anul trecut MVCOM, compania care face reclama cu panouri tractate de masini prin Bucuresti si in mai multe orase din tara. Clientii? De la categoria lanturilor de magazine - Mega Image, Kaufland, Billa, Deichmann, pana la domeniul Telecom - toti comanda masinile care trag dupa ele mesaje pe panouri mobile.
Cu un business estimat de Marian Costache, unul din fondatorii companiei, la peste 320.000 EUR in 2011, in scadere cat spuma de la un pahar de bere comparativ cu anul precedent, panourile publicitare mobile reprezinta 80% din afacerea firmei.
Firma are comenzi de la campanii de 1,000 euro pana la 30.000 euro, in functie de numarul de masini si perioada proiectului de promovare. Derulata pe parcursul mai multor zile, o promovare cu panourile MVCom poate presupune deplasari in Bucuresti dar si la nivel national. Fara un numar limita de kilometri.
„De curand am lansat si optiunea Video on The Move, un sistem pe care l-am gandit „sa aduca in media sociala inclusiv reactia in timp real a consumatorului, la intalnirea cu mesajul brandului pe care il ducem in spate”, a declarat pentru adplayers, Marian Costache, fondator la MVcom.
Video on The Move? Fiecare masina echipata cu panou este dotata cu un computer specializat si cu 2 pana la 4 camere de luat vederi. Un sistem GPS permite localizarea in orice moment a masinii din teren, iar imaginile inregistreaza reactia traficului la panoul mobil.
Daca luam in calcul ca un proiect de promovare de opt ore are un tarif lista 155 de euro la care se adauga TVA si luam in calcul ceva reduceri, in cifra de afaceri a companiei, masinile companiei MV com au alergat anul trecut numarul de zile din titlu. Mai mult de 2.500. Fara limita de kilometri!
Mai mult in OOH