foto: Hortensia Nastase, Managing Partner, GolinHarris Bucuresti
(AdPlayers, Iulian Toma)
Fosta Lowe PR, acum GolinHarris, a inregistrat in 2010 o cifra de afaceri in jur de 1 Milion EUR, intr-o usoara crestere fata de anul anterior, dupa cum au afirmat pentru AdPlayers oficialii companiei conduse de Hortensia Nastase, managing partner al agentiei de relatii publice si comunicare.
Printre clienti castigati in 2010 s-au numarat Franklin Templeton, Ferrero, Schneider Electric, Hasbro, Frey Wille. Portofoliu actual de clienti al companiei mai include clienti precum Electrolux, RBS - Royal Bank of Scotland, Unilever, Orange, Johnson&Johnson.
Intrebata de ce s-a „maritat" Lowe PR cu reteaua Golin Harris, Hortensia Nastase, managing partner al GolinHarris Bucuresti a expus mai multe motive:
„Pentru ca este una dintre cele mai tari retele de PR din lume. Pentru ca Al Golin este o legenda vie pentru toti cei care cunosc macar putin PR. Pentru ca de 55 de ani scriu povesti de success pentru cele mai mari branduri. Pentru ca au toti oamenii pe care i-am cunoscut, de la personal assistant la CEO-ul global, sunt pasionati de PR, onesti si au simtul umorului. Pentru ca Real People, Real Sories este filosofia lor. Ca si a noastra. Pentru ca echipa si clientii nostri vor beneficia direct de acces la know-how si tendinte. Pentru ca GolinHarris este o mare scoala de PR, in care in fiecare zi ai ceva nou de invatat”
Mai mult in PR, AdPlayersREPORT .