( AdPlayers.ro ) Incepand de maine Vodanet Media a luat decizia de a se reprezenta singur pe piata publicitatii online. “Anul acesta ne propunem sa facem un milion de euro cifra de afaceri in publicitatea online. Este un target ambitios si cred ca este bine sa avem fraiele in mainile noastre pentru a atinge acest target”, a declarat Vlad Stan (foto), Managing Director la Vodanet Media.
Vlad Stan a mai precizat pentru AdPlayers si AdPlayers.ro ca o agentie de publicitate online nu este un concurent direct pentru Vodanet Media, compania intentionand sa reprezinte pentru moment doar propriile site-uri si sa vanda solutii complexe de promovare online cum sunt marketingul cu permisiune, servicii de consultanta privind comunicarea si nu neaparat clasicele bannere online.
Citand un raport privind piata de publicitate online din Romania facut de compania Softure, reprezentantii Vodanet spun ca „un milion de romani navigheaza si folosesc servicile oferite de site-urile Vodanet Media”.
Vodanet Media detine in portofoliu sau de publisher online site-urile www.acasa.ro, www.bloombiz.ro, www.ele.ro, www.cineplus.ro, www.nextcar.ro , www.investmania.ro, www.smartbuy.ro .
„Concluziile raportului ce pun in lumina la modul cel mai clar distributia de audienta pe piata de internet au reafirmat pozitia de lider a Vodanet Media si au determinat decizia companiei de a se reprezenta singura in fata agentiilor de media si a advertiserilor incepand cu data de 14 februarie 2006”, a motivat alegerea deciziei Vlad Stan.
“Suntem cel mai mare publisher online si a treia agentie de publicitate online din Romania, dupa cifra de afaceri, la o distanta neglijabila de locul 2 ”, mai sustine seful companiei.
„Maturitatea si puterea de care dispunem ne-au determinat sa luam decizia de a ne reprezenta singuri in fata advertiserilor”, mai spune seful Vodanet. „Este un pas necesar tinand cont ca audienta noastra depaseste 25% din utilizatorii de internet din Romania”.
Potrivit aceluiasi raport citat de catre companie, „desi Vodanet Media inregistreaza o audienta dubla fata de concurentul situat pe locul 2, nu a incheiat anul financiar cu o cifra de afaceri peste nivelul acestuia, fapt care a determinat angajamentul ferm al managementului agentiei de a atrage volume mult mai mari din piata de publicitate online”.
Dupa cum sustin reprezentantii companiei, alt motiv ce a stat la baza deciziei de a merge singuri in fata agentiilor este capacitatea de a oferi o valorificare superioara a media online. „Avem suficient de multe resurse, entuziasm si creativitate pentru a demonstra puterea de comunicare online” , a declarat Ciprian Stavar, Interactive Media Director. „Utilizam tehnologia Softure, la care eu personal, ca Project Manager, am dezvoltat primele modele. Pot sa spun ca detinem astfel una dintre cele mai bune tehnologii de adserver din lume.”
Vodanet a intrat in industria comunicarii online in anul 2000 prin producerea si lansarea primului servicu de e-mail pe telefonul mobil (WAP), serviciu disponibil si astazi pe portalul acasa.ro si in cadrul serviciulde e-mail gratuit mymail.ro . Vodanet a lansat serviciu online Videomax.ro, avand in prezent in faza beta de dezvoltare un nou produs online in domeniul bancar crediteonline.ro .Potrivit Vodanet, numarul de vizitatori unici pe luna, pentru site-urile din portofoliu este de 715.000 vizitatori unici pe luna pentru www.acasa.ro, www.bloombiz.ro - 82.000, www.ele.ro - 360.000, www.cineplus.ro - 25.0000, www.smartbuy.ro - 39.000, www.nextcar.ro - 54.000, si www.investmania.ro - 25.000.
( Iulian Toma info@adplayers.ro )