(AdPlayers.ro, Iulian Toma )
Instrument oarecum obisnuit al marilor grupuri de comunicare internationale, un newsletter care sa tina la curent partenerii si colaboratorii companiei pare sa aiba foarte putini adepti, în România.
FRIENDS Advertising bifeaza totusi, electronic, instrumentul de comunicare cu un succint document pe care îl trimite periodic clientilor si prietenilor agentiei, printre care, cu onor, se numara si unele publicatii prietene.
Editata într-o maniera foarte degajata, depesa electronica sub titlul “Vesti de la Friends” musca periodic doar câteva sute de Kb din spatiul destinat postei electronice, suficient pentru a-i tine la curent pe cei vizati cu ce mai face agentia de publicitate.
Vestile acestei luni sunt cele legate de lansarea Porsche Bucuresti Vest 2, de la începutul lunii octombrie, repozitionarea companiei de curierat Fan Courier, lansarea cartierului german Rezidenz de la sfârsitul lunii octombrie, ori campania sociala „Vreau pâine curata”.
În cele câteva pagini se gasesc inclusiv proiectele la care se lucreaza în prezent si chiar propunerile agentiei de iesire "în aer liber", ori aniversarile lunii, precum si câteva nume de prieteni apropiati.
"Sapând" un pic mai adânc în chestiune, aflam de la cei de la agentia de publicitate ca “Vesti de la Friends” nici nu este considerat, propriu-zis, un newsletter, fiindca " nici nu are o data fixa de aparitie, nici nu ne-am propus sa-l trimitem de X ori pe luna", spune Sorin Trânca, Creative Director la FRIENDS Advertising. "Este pur si simplu o scrisoare de bun simt pentru prietenii nostri, prin care vrem sa-i tinem la curent cu ce mai e de zis despre noi si mediul în care traim", conchide executivul de creatie al agentiei de publicitate.Pâna la alte initiative constante de gen, Willkommen acasa la FRIENDS Advertising!
.
. . . .. .