Trei seniori noi la Ogilvy Group
Luni, 20 Februarie 2006

( AdPlayers.ro ) Ogilvy Group are trei “seniori” noi. Loredana Caradimu -  Account Director de la OgilvyOne Romania, Dinu Gojan - Senior Art Director de la Ogilvy & Mather si Anamaria Porupca - Senior Art Director de la OgilvyOne si 141 Romania se alatura grupului de comunicare condus de Manuela Necula.

Trei seniori noi la Ogilvy GroupReprezentantii de relatii publice ai grupului Ogilvy spun ca Loredana Caradimu (foto) a debutat in publicitate in 1997, ca Account Executive la D’Arcy. In drumul sau spre OgilvyOne se opreste la McCann Erickson, agentie in cadrul careia ocupa functia de Account Manager, si la Media Pro Pictures, ca Head of Commercial Production Department. In August 2003, a ajuns la Fundatia „Romania in lume” cu care a colaborat timp de trei ani.

„Marele challenge personal este sa pun umarul la crearea OgilvyOne ca referinta in Romania in comunicarea one-to-one, pozitie de lider pe care o detine la nivel international”, a afirmat noul account director.

OgilvyOne Romania a fost creata in octombrie 2005 in urma integrarii agentiei Red Cell in Ogilvy Group Romania, ce include de asemenea agentiile Ogilvy & Mather, Ogilvy PR Worldwide, 141, Mindshare, Media Insight, si care apartine grupului de comunicare WPP.

Trei seniori noi la Ogilvy Group“If you can dream it, you can do it” spune Dinu Gojan. (foto). El s-a alaturat echipei de creatie Ogilvy, dupa ce a lucrat pentru Saatchi&Saatchi vreme de 8 ani, asa cum sustin reprezentantii agentiei Ogilvy&Mather. Potrivit sursei citate, din 1998, Dinu a lucrat pe conturi ca Chio, Head&Shoulders, Ariel, Primola si Novatini, Orange, Camel, Sensiblu, Toyota, BRD.

“Dupa munca si rasplata” - in 2004, alaturi de echipa cu care a lucrat pentru Primola, Dinu a castigat un Gold Effie local, iar un an mai tarziu a facut parte din echipe de creatie cu care a primit doua nominalizari la Ad’Or pentru campania "Let's go digital" la Transilvania International Film Festival. Reprezentatii Ogilvy spun ca reteaua Saatchi&Saatchi l-a premiat pe Dinu Gojan cu “Best Print CEMEA” pentru Ariel, iar TVC-ul Head&Shoulders „Cinderella” a fost difuzat in SUA in cadrul emisiunii lui Jay Leno.

"Dinu este unul dintre cei mai respectati profesionisti din industrie” a afirmat  Razvan Capanescu, Creative Director Ogilvy & Mather la “ungerea” noul senior de creatie al agentiei de publicitate . “David Ogilvy spunea ca ideal ar fi sa ne inconjuram de oameni mai mari decat noi (ca personalitate, ca talent) si asa vom deveni o companie de uriasi” mai aminteste el.

Trei seniori noi la Ogilvy Group“Intotdeauna mi-am dorit sa lucrez la Ogilvy”, spune Anamaria Porupca (foto), noul Senior Art Director de la OgilvyOne si 141 Romania care face parte din echipa de creatie Ogilvy din aceasta luna.

Viata de creativ sustine ca si-a inceput-o inca din timpul studentiei, la Vision Advertising, pe atunci agentie de publicitate parte a grupului Media Pro. In 2000, ea s-a alaturat echipei de creatie de la Notorious, iar trei ani mai tarziu a ajuns la Grey Worldwide. Cateva dintre conturile pe care a lucrat sunt Visa Card, BAT, Raiffeisen.

“Anamaria este tot ce isi poate dori un copywriter de la art directorul lui” crede Dani Macarie, Group Creative Director, OgilvyOne si 141 Romania.”Am format echipa acum cativa ani si ma bucur foarte mult ca acum face parte din gasca Ogilvy”, mai adauga el.

( Irina Toma info@adplayers.ro )


PUBLICITATE: