( AdPlayers.ro ) Superweiss o paraseste pe Zuper_alba_ca_zapada. Brand-ul Düfa Superweiss a trecut intr-o noua etapa. Noua campanie realizata de agentia CapNext, (denumirea adoptata de NextCap pe 2005 dupa editia din acest an a festivalului EFFIE), vine sa inlocuiasca potrivit reprezentantilor agentiei fantezia zuper-alba-ca-zapada, din adolescenta marcii, cu un limbaj de comunicare de brand matur.
Ideea spotului realizat de agentia NextCap merge pe un agent imobiliar care reuseste sa vanda o casa pentru ca a fost amenajata cu materiale premium. Noua campanie Düfa Superweiss e sustinuta prin spoturi TV si se afla la prima “vopsea” (flight).
“Este lasat in urma discursul legat strict de beneficiile produsului pentru ca dincolo de superalb, Superweiss inseamna superbun, exact ce cauta oamenii cu venituri premium, carora li se adreseaza” spun “capetele” NextCap. In mintea consumatorului, vopseaua nu este un produs final, mai sustin ei. “Produsul final este peretele renovat care trebuie sa arate minunat. Vopseaua este doar un mijloc prin care se poate face acest lucru. Alaturi de termopan, parchet bine finisat si gresie de calitate, Superweiss ridica standardul unei case - “Superweiss pentru supercase”.
“Noua pozitionare nu mai vorbeste despre calitatile vopselei ci despre calitatile casei renovate cu respectiva vopsea. Superweiss nu este vopseaua superalba, ci este vopseaua care-ti garanteaza o supercasa”, declara Raluca Feher ( feher - alb in ungureste), autoarea acestui spot.
Spotul a fost realizat de agentia NextCap, in formula - Raluca Feher (copywriter), Costin Popescu (director de creatie & art director), Sorin Popescu (director general), Luana Bocai (account manager), Laura Marcu (account executive), Michael Rosengren (regizor), Stephan Kullanger (DOP) – in colaborare cu Multi Media Est.