( AdPlayers.ro ) Friends Advertising coordoneaza programul de promovare a marcii Sunsilk prilejuit de relansarea marcii. Marca de la Unilever si-a propus in vara aceasta sa ia tara la pas pentru cea mai mare actiune de promovare directa realizata in cei doi ani de viata. “Activarea” nationala a marcii se deruleaza sub platforma de comunicare "Ce-si doresc femeile?".
Pe langa actiunile derulate in magazinele din intreaga tara, prin care toate femeile din Romania sunt incurajate sa vina mai aproape de noua Sunsilk, echipele Sunsilk sunt prezente pe terasele si in zonele comerciale din cele mai importante 13 orase din Romania. "Punctele de Intalnire" Sunsilk sunt spatii dedicate exclusiv femeilor, “unde acestea pot obtine sfaturi profesioniste legate de ingrijirea parului, intr-o atmosfera placuta, plina de surprise” dupa cum spun reprezentantii Friends Advertising.
Potrivit aceleiasi surse, marea provocare adresata femeilor este sa isi analizeze propriile dorinte si sa raspunda la intrebarea pusa de Sunsilk: “Ce-si doresc femeile?” - "votul national" urmand sa-si gaseasca rezultatele la inceputul lunii Septembrie.
Comandat de Unilever South Central Europe ( Unilever SCE) si coordonat de Friends Advertising, programul acopera magazine in intreaga tara, insumeaza 3 luni de activitate pe teren si o echipa de aproape 400 de oameni dupa cum mai sustin reprezentantii agentiei Friends.
Pe langa Friends Advertising care coordoneaza programul, pentru a afla ce-si doresc femeile Unilever SCE a atras in proiect si alte 5 agentii specializate: JWThompson Praga - strategie, Mindshare - media, Ad-venture - implementare BTL, Grup 7 - implementare BTL, Mailers - servicii de logistica pentru promotie. (Iulian Toma)