( AdPlayers.ro ) Scop Computers deruleaza prin Create Direct un program de marketing in jurul catalogului de produse Scopware al distribuitorului de produse si servicii IT&C. Agentia specializata in solutii end-to-end de marketing direct dezvolta campania de mentinere a relatiei cu clientii si potentiali clienti lunar, proiectul fiind unul pe termen lung dupa cum spun reprezentantii Create Direct.

Adrian Alexandrescu, Executive Director, Create Direct a declarat pentru AdPlayers.ro ca programul atinge lunar mii de clienti si potentiali clienti ai distribuitorului de solutii de IT&C. Proiectul contine o componenta de loializare a clientilor existenti, cat si una de castigare de noi clienti, atat pe brandurile de produs, dar mai ales pe brandul corporate. �Concret, Create Direct intra in contact direct cu clientii finali Scop Computers, pentru a masura si imbunatati nivelul de satisfactie al acestora, in acelasi timp contribuind astfel la cresterea succesului catalogului Scopware� sustin reprezentantii agentia specializata.
�Pentru noi este esential sa dezvoltam o relatie cat mai buna cu clientii nostri, sa stim in permanenta care sunt nevoile lor si sa ne adaptam acestor nevoi. Proiectul are tocmai acest obiectiv�, sustine Ioana Ciolpan, Marketing Communication Manager la Scop Computers.
�Dupa primele doua luni de aplicare, putem spune ca programul a creat deja conexiuni puternice intre clienti si companie� a declarat Adrian Alexandrescu, director executiv Create Direct. �Firmele-clienti au primit foarte bine aceasta campanie si s-au implicat activ venind cu sugestii care ne vor folosi in urmatoarea perioada. In acest moment, scopul primordial al proiectului este masurarea si imbunatatirea nivelului satisfactiei clientilor Scop Computers�.
Dupa cum spun reprezentantii Create Direct, printre clientii agentiei se numara companii precum Microsoft, Hewlett-Packard, Mobexpert sau Novensys.
iulian.toma@adplayers.ro