( AdPlayers.ro ) Promotia Orange PrePay “Be a star” este semnata de agentia de publicitate Saatchi & Saatchi. Daca in vara anului trecut Orange si-a trimis castigatorii in Brazilia, Mexic sau Africa de Sud, anul acesta promotia Orange destinata utilizatorilor de cartele preplatite are ca premii principale 12 excursii la Hollywood, precum si multe alte premii - reduceri la produse Orange si 2000 de telefoane mobile.
Campania Orange “Be a star” pentru care a fost realizat si spotul TV “Chain reaction” se desfasoara in perioada 15 iulie - 15 octombrie 2005. Potrivit reprezentantilor Saatchi & Saatchi, obiectivele campaniei sunt sustinerea imaginii brandului Orange, fidelizarea clientilor PrePay si stimularea utilizarii cartelor de reincarcare. Segmentul tinta il reprezinta utilizatorii Orange PrePay.
“Majoritatea tinerilor sunt atrasi de vedete si de stilul lor de viata si viseaza sa vada locurile unde aceste vedete traiesc si unde au devenit celebre” motiveaza agentia de publicitate alegerea conceptului. Spotul TV “Chain Reaction” ilustreaza drumul castigatorilor promotiei PrePay de la Bucuresti la Hollywood. Personajele din prima parte a spotului se regasesc in mai multe ipostaze in cea de-a doua parte, la Hollywood.
Mai palpitanta decat promotia a fost doar productia, afirma publicitarii. “Montajul la racord nu e un procedeu cinematografic nou - dar ramane greu de facut. Regizorul Marlon Griffin si-a facut semnele cu markerul pe ecran!” Spotul a fost realizat de Saga Film, casa de productie care, in fond, a adus Hollywood-ul la Bucuresti ... la propriu »spun reprezentantii Saatchi & Saatchi.
"O productie palpitanta. Cu solutii neasteptate din partea casei de productie - Marlon, Olliver, Alex, Stefan, Simona si toti ceilalti.” spune Mihaela Pascu, Copywriter Saatchi & Saatchi. “Atit de inspirate, incat, cand avionul de Los Angeles a aterizat la Bucuresti, multi pasageri s-au oprit stupefiati intr-un set aranjat aproape prea credibil ... Unii rideau, altii nu intelegeau de ce ii opreste politia din LA la Bucuresti ...", conchide copywriterul agentiei de publicitate.
( Irina Toma )
AdFile INFONume lucrare: Chain Reaction
Agentie: Saatchi & Saatchi
Oras: Bucuresti
Advertiser: Orange Romania
Brand: Orange / PrePay
Produs/categorie: Telefonie Mobila
Communication Manager: Doina Stoica
Head of Consumer Communication: Mirela Bosoi
Nume Campanie: “Be a star”
Data primei difuzari/aparitii: 19.08.2005
Piete distributie (Tari): Romania
Tara productie: Romania
Limba: Romana
Tipuri media: TV, presa, OOH, POSM-uri, radio
Durata (TV): 40”
Slogan: “Cu Orange Pre Pay ajungi la stele”
Account Manager / Director: Corina Esteller
Account Executive: Sergiu Machidon
Client Service Director: Cristina Oanta
Creative Director: Andrew Fisher (Creative coach)
Art Director: Bogdan Voda
Copywriter: Mihaela Pascu
Regizor: Marlon Griffin
Producator: Saatchi& Saatchi: Elena Catanchin
Saga Film: Alex Teodorescu
Casa productie A/V: Saga Film
Editor Imagine: GIN , Oliver Giacommelli
Companie editare Imagine: Sorin Baican
Post Productie A/V: Chainsaw
Voce: Gruia Sandu
Muzica: The Cure / cu melodia “Just like Heaven”
Efecte Speciale:
Agentie Media: Initiative Media