Saatchi & Saatchi: Be a star (cu) Orange
Luni, 03 Octombrie 2005

Saatchi & Saatchi: Be a star (cu) Orange( AdPlayers.ro ) Promotia Orange PrePay “Be a star” este semnata de agentia de publicitate Saatchi & Saatchi. Daca in vara anului trecut  Orange si-a trimis castigatorii in Brazilia, Mexic sau Africa de Sud,  anul acesta promotia Orange destinata utilizatorilor de cartele preplatite are ca premii principale 12 excursii la Hollywood, precum si multe alte premii - reduceri la produse Orange si 2000 de telefoane mobile.

Campania Orange “Be a star” pentru care a fost realizat si spotul TV “Chain reaction” se desfasoara in perioada 15 iulie -  15 octombrie 2005. Potrivit reprezentantilor Saatchi & Saatchi, obiectivele campaniei sunt sustinerea imaginii brandului Orange, fidelizarea clientilor PrePay si stimularea  utilizarii cartelor de reincarcare. Segmentul tinta il reprezinta utilizatorii Orange PrePay.

Saatchi & Saatchi: Be a star (cu) Orange

“Majoritatea tinerilor sunt atrasi de vedete si de stilul lor de viata si viseaza sa vada locurile unde aceste vedete traiesc si unde au devenit celebre” motiveaza agentia de publicitate alegerea conceptului. Spotul TV “Chain Reaction” ilustreaza drumul castigatorilor promotiei PrePay de la Bucuresti la Hollywood. Personajele din prima parte a spotului se regasesc in mai multe ipostaze in cea de-a doua parte, la Hollywood.

Mai palpitanta decat promotia a fost doar productia, afirma publicitarii. “Montajul la racord nu e un procedeu cinematografic nou - dar ramane greu de facut. Regizorul Marlon Griffin si-a facut semnele cu markerul pe ecran!” Spotul a fost realizat de Saga Film, casa de productie care, in fond, a adus Hollywood-ul la Bucuresti ... la propriu »spun reprezentantii Saatchi & Saatchi.

Saatchi & Saatchi: Be a star (cu) Orange

"O productie palpitanta. Cu solutii neasteptate din partea casei de productie - Marlon, Olliver, Alex, Stefan, Simona si toti ceilalti.” spune Mihaela Pascu, Copywriter Saatchi & Saatchi. “Atit de inspirate, incat, cand avionul de Los Angeles a aterizat la Bucuresti, multi pasageri s-au oprit stupefiati intr-un set aranjat aproape prea credibil ... Unii rideau, altii nu intelegeau de ce ii opreste politia din LA la Bucuresti ...", conchide copywriterul agentiei de publicitate.

( Irina Toma )

Saatchi & Saatchi: Be a star (cu) Orange AdFile INFO

Nume lucrare: Chain Reaction

Agentie: Saatchi & Saatchi

Oras: Bucuresti

Advertiser: Orange Romania

Brand: Orange / PrePay

Produs/categorie: Telefonie Mobila

Communication Manager: Doina Stoica

Head of Consumer Communication: Mirela Bosoi

Nume Campanie: “Be a star”

Data primei difuzari/aparitii: 19.08.2005

Piete distributie (Tari): Romania

Tara productie: Romania

Limba: Romana

Tipuri media: TV, presa, OOH, POSM-uri, radio

Durata (TV): 40”

Slogan: “Cu Orange Pre Pay ajungi la stele”

Account Manager / Director: Corina Esteller

Account Executive: Sergiu Machidon

Client Service Director: Cristina Oanta

Creative Director: Andrew Fisher (Creative coach)

Art Director: Bogdan Voda

Copywriter: Mihaela Pascu

Regizor: Marlon Griffin

Producator:  Saatchi& Saatchi: Elena Catanchin

                     Saga Film:  Alex Teodorescu

Casa productie A/V: Saga Film

Editor Imagine: GIN , Oliver Giacommelli

Companie editare Imagine: Sorin Baican

Post Productie A/V: Chainsaw

Voce: Gruia Sandu

Muzica: The Cure / cu melodia “Just like Heaven”

Efecte Speciale:

Agentie Media: Initiative Media


PUBLICITATE: