..
( AdPlayers.ro Iulian Toma iulian.toma@adplayers.ro )Federatia Romana de Rugby si Brands&Bears comunica unul dintre cele mai importante evenimente sportive ale anului, din Romania, meciul-test dintre Romania si Franta. Agentia a dezvoltat vizualul meciului, comunicat prin postere, programe de meci, city-lights si machete in presa - ProSport, Gazeta Sporturilor, Cotidianul - un vizual frust, simplu si direct, asa cum este si rugby-ul.
Emanuel Grigorcea (foto), Client Service Director Brands&Bears si fost jucator de rugby la Dinamo si Stiinta Bucuresti este convins ca “Rugby-ul este un sport barbatesc, care merita promovat pentru valentele lui educative deosebite. Dincolo de duritatea contactului intre “combatantii” de pe teren, exista in acest joc un extraordinar spirit de echipa, respect reciproc si un simt special al onoarei. Dorim sa avem o contributie la promovarea acestor valori.”, adauga Grigorcea.
Datorita art directorului, partida a declansat deja un meci si in sanul echipei, agentia avand sustinatori ai ambelor echipe. Pentru o “altfel” de comunicare pentru machetele de presa din Academia Catavencu si 24-FUN, campania este realizata chiar de catre un art director francez.
Amandine Heyndrickx (foto) - Art Director (francez), Brands&Bears care, pentru macheta de presa, a jumulit de pene niste cocosi, spune pentru AdPlayers: " De cand am ajuns in Romania, am auzit vorbindu-se despre cocosii nostri de o mie de ori, niciodata intr-un mod prietenos si mi s-a parut haios sa-i mai jumulim pentru ocazia asta! Oricum, cocosul o sa se razbune pe teren!",
Campania
Meciul-test de rugby dintre România si Franta este unul dintre cele mai promovate evenimente sportive din România, din ultimii ani. In campania outdoor au fost utilizate 75 de fetze de city-lights, machete in presa, un video-montaj care ruleaza in aceasta perioada pe TV screen-urile din Piata Unirii si de la Razoare, o intensa comunicare pe internet si o campanie de marketing viral bine “tintita”, doresc sa creeze premisele unei prezente importante la stadionul Cotroceni, in 17 iunie.
“Speram ca aceasta campanie, in care am fost sprijiniti masiv de agentia de publicitate Brands&Bears, sa se traduca in cat mai multi iubitori de rugby la stadion.”, spune Florin Campeanu, Directorul de Marketing al Federatiei.
Autorii
Echipa Federatiei Romane de Rugby care a participat la campanie este formata din Florin Campeanu - Director de Marketing, Radu Constantin - Director de Comunicare, George Straton - Presedinte al Federatiei.
Echipa Brands & Bears a fost formata din Andrei Galeata si Amandine Heyndrickx - Art Directori, Andreea Marcu - Copywriter, Anca Echim - Account Executive, Cristian Bencze - BTL Manager, Emanuel Grigorcea-Client Service Director.