(AdPlayers.ro ) Terapia a lansat prima campanie de comunicare integrata pentru Alerid, un antihistaminic cu efect rapid, care a trecut din categoria medicamentelor eliberate pe baza de prescriptie medicala in categoria OTC-urilor (produse eliberate fara prescriptie medicala). Campania a fost realizata in colaborare cu agentia de publicitate Young & Rubicam.
„Efect intr-o ora”Campania derulata sub headline-ul "Ai alergie?" a debutat pe 17 aprilie. Mesajul acesteia este declinat pe toate canalele de comunicare, punand accentul pe principalul beneficiu al produsului – „Efect intr-o ora”, spun oficialii de relatii publice Terapia de la GMP Advertising.
Campania este sustinuta prin intermediul unui spot, machete de presa si materiale destinate punctelor de vanzare. “Am inceput comunicarea folosind ca si canal principal televiziunea, fara sa neglijam insa si celelalte medii de comunicare”, a declarat Simona Mihai - Marketing Manager la Terapia, referindu-se la canalele de comunicare.
De curand OTC
“In strategia noastra de comunicare catre consumatori incercam sa oferim acestora informatii complete despre beneficiile produselor noastre,” a declarat Farmacist, Simona Mihai si executivul de marketing al companiei. “Alerid, produs de curand intrat in categoria OTC, intregeste portofoliul OTC al companiei, care reprezinta 30% din intreg portofoliul,” a continuat ea.
Potrivit sursei, campania ocoleste in mod voit abordarea traditionala al carei mesaj este ca atunci cand ai alergie la praf, polen sau orice altceva, viata devine mai trista si mai riscanta. In schimb, ea evidentiaza cu umor solutia eficienta care intervine in orice tip de alergie indiferent de sensibilitatea care a produs-o, fie ca ea se identifica cu dieta care interzice ciocolata sau cu faptul ca ai ratat emisiunea preferata.
“Inainte de a se lua decizia de promovare a Alerid, am testat nevoile pacientilor, din dorinta de a veni in intampinarea lor,” a declarat Camelia Drogoreanu, Product Manager. “Studiul de piata derulat a relevat si dorinta pacientilor de a fi informati si prin mass media cu privire la optiunile terapeutice in cazul alergiilor.”
In doar o ora de la administrare
Spotul Tv are o durata de 24 de secunde si a fost realizat in studioul Identity Design Production, pe parcursul a 10 zile. Intr-o maniera simpla, dupa cum sustin autorii campaniei, acesta pune accentul pe mesaj si beneficii si mai putin pe filmari sau actiuni spectaculoase. “Alerid este produsul care rezolva toate tipurile de alergii si, in plus, o face in modul cel mai eficient, in doar o ora de la administrare”, motiveaza promotorii campaniei.
Echipa Terapia care a participat la crearea campaniei este formata din Simona Mihai – Marketing Manager si Camelia Drogoreanu – product Manager.
De la Young & Rubicam, cei care au pus umarul la campanie sunt Anca Gheorghiu - Creative Director, Dragos Popescu - Deputy Creative Director, Catalin Rulea - Art Director, Antonio Marzavan – Copywriter, Ioana Mocanu - Account Director, Cristian Ionescu - Account Manager.
Iulian Toma info@adplayers.ro
"Efect intr-o ora" Alerid - Terapia / Young &Rubicam
..
.