( AdPlayers.ro ) Publicis Romania a pregatit campania de lansare a Claritine, antialergicul nr 1 din Romania care tocmai si-a schimbat statutul in OTC (medicament disponibil in farmacii fara prescriptie).
Strategia de comunicare
Potrivit oficialilor Publicis, strategia de comunicare urmareste sa reasigure consumatorii actuali de Claritine, foarte loiali brandului, ca este voba de exact acelasi produs, doar sub un alt ambalaj, cu aceleasi beneficii pe care le-au apreciat in cei 11 ani de prezenta pe piata din Romania.
In acelasi timp, comunicarea are scopul de a informa persoanele alergice care isi doresc o solutie rapida si eficienta in combaterea efectelor factorilor alergeni despre alergii si Claritine. Mixul de comunicare acopera toate punctele de contact relevante pentru consumator: canale media conventionale si neconventionale.
Claritine – loveste alergia in plin
Mesajul transmis este sintetizat foarte bine de noul slogan : “Claritine – loveste alergia in plin!”, iar executional, idea de publicitate urmareste sa evidentieze efectele factorilor alergeni, subliniind eficienta produsului.
Strategia media urmareste atingerea unui numar cat mai important de public potential. Se simte nevoia unei campanii de educare in masa, de aceea televiziunea a fost aleasa ca si canal media principal.
Campania
Spotul TV semnalizeaza publicului ca reactiile ce par a fi ale unei raceli pot fi de fapt reactii alergice. Acesta lucru este foarte putin constientizat si produce deseori automedicatii gresite.
Campania tv se difuzeaza pe Pro TV, Pro Cinema, National TV, AXN si Antena 3.
Machetele de presa pun in evidenta doua aspecte importante, spune agentia: ubicuitatea alergiei si eficienta produsului. Printr-un ton simpatic si direct, Claritine transmite publicului ca factorii alergeni stau mereu la panda si pot lua pe oricine pe nepregatite.
De asemenea, au fost dezvoltate si executii pe bus-sheltere, cu un mesaj adaptat, subscris aceleiasi strategii de campanie. Pentru ca alergiile de exterior sunt sezoniere, manifestanduse din mai pana in septembrie, comunicarea outdoor urmareste sa acopere tocmai acest interval, cand un produs antialergic este mult mai pretuit si mai relevant pentru un alergic.
Autorii
Din partea Schering Plough au participat la realizarea campaniei Alina Serban – Product Manager Claritine si Madalina Lucic – Business Unit Manager.
Echipa Publicis Romania care a lucrat pe acest proiect de comunicare a fost compusa din: Silviu Nedelschi – Group Creative Director, Dan Franculescu – Copywriter si Raluca Bararu – Art Director, Daniel Raicea –Client Services Director, Felicia Popescu – Account Manager, Victor Popa- Senior Media Planner (Optimedia).
Conform Cegedim Romania/Pharma&Hospital Report, citat de catre compania de medicamente Claritine este lider de piata in Romania, 2005, si este un produs al Schering Plough, corporatie americana cunoscuta drept “Expertul in Alergie”.
Irina Toma info@adplayers.ro
.
AdFile Info:
Schering Plough / Claritine - "Buchet" / Publicis Romania