Promotia Heineken la final
Marti, 23 Mai 2006

Promotia Heineken la final

.

Promotia Heineken la final

( AdPlayers.ro, Irina Toma - info@adplayers.ro ) Promotia Heineken ocazionata de UEFA Champions League a ajuns la final. In urma acesteia, 22 de romani prezenti pe Stade de France s-au bucurat de atmosfera actualei editii a finalei Ligii Campionilor unde au urmarit din tribune meciul dintre FC Barcelona si Arsenal Londra care a desemnat echipa spaniola Campioana a Europei.

Promotia «Welcome to Champions Planet», desfasurata pe site-ul www.championsplanet.ro a inregistrat un numar de peste 20.000 de participanti, website-ul Heineken clasandu-se pe locul 11 in topul celor mai vizitate site-uri de sport, spun oficialii de relatii publice ai promotiei. Potrivit aceleiasi surse, traficul pe site-ul championsplanet.ro a totalizat un numar de 115.000 de vizitatori unici (conform trafic.ro). Pe parcursul intregii promotii, au fost utilizate peste 290.000 de coduri de produs, iar Heineken a oferit 25.000 de premii.

Promotia Heineken la finalIlco Kwast, Group Brand Manager Heineken la Brau Union Romania, spune ca este „Un final exceptional pentru prima promotie nationala organizata de Heineken in Romania, cu ocazia sponsorizarii UEFA Champions League”.

„Acum, suntem increzatori in viitoarele promotii championsplanet si speram ca in urmatorul sezon vom putea spune „bun venit” in UEFA Champions League si unei echipe de club din Romania pentru ca, asa cum am vazut cu totii, echipele romanesti au un potential extraordinar”, a mai adaugat Ilco Kwast.

Heineken a semnat un contract de sponsorizare cu UEFA Champions League pentru o perioada de 4 ani. Campania de sustinere a acestei sponsorizari pentru sezonul 2005/2006 a fost implementata in peste 120 de tari. Conform reprezentantilor promotiei, Heineken va continua campania “Welcome to Champions Planet” si in sezonul 2006/2007.

Campania globala de comunicare a parteneriatului cu UEFA Champions League face parte din strategia companiei de a investi in activitati de marketing cu un impact crescut asupra consumatorilor, cu scopul de a creste capitalizarea marcii Heineken si de a consolida pozitia de lider in categoria marcilor de bere premium.

Marca Heineken este prezenta pe aproape toate pietele din intreaga lume, compania avand 115 fabrici de bere in 65 de tari. In 2005, volumul total de vanzari al grupului Heineken a fost de aproximativ 119 milioane hectolitri, din care vanzarile marcii Heineken s-au ridicat la 23 de milioane hl. Heineken face parte din portofoliul BRAU UNION Romania, alaturi de marcile Gösser, Schlossgold, Silva, Ciuc, Golden Brau si Bucegi.


PUBLICITATE: