Premiera Chipita: film 7Days in Romania
Joi, 17 Noiembrie 2005

Premiera Chipita: film 7Days in Romania( AdPlayers.ro ) Promotia “Cine n-are Toyota sa-si ia 7 Days”, dezvoltata de DDB Bucharest pentru Chipita Romania a dat deja 4 din cele 5 toyota Yaris oferite ca mari premii ale promotiei, spun reprezentantii agentiei de publicitate.

Campania foloseste un spot spot TV de 16”, filmarea lui in Romania fiind o premiera absoluta pentru Chipita. Pe langa TV, promotia mai este promovata pe outdoor, pe stickerele din vagoanele metroului sau in magazine prin intermediul POSM-urilor.

Premiera Chipita: film 7Days in Romania

Desfasurata pe parcursul a 10 saptamani, promotia are ca premii 5 Toyota Yaris, cate una la doua saptamani si CD Playere portabile si DVD Playere Philips, oferite zilnic. Masinile pot fi castigate prin tragere la sorti, iar gadgeturile electronice, instant. E suficienta expedierea unui SMS care sa contina codul unic de pe scratch-cardul plasat in interiorul ambalajelor de 7 Days.

“Ceea ce trebuia sa fie un spot de promotie din cartoane animate, s-a transformat intr-o reclama “filmata cum trebuie” “ a declarat Mihai Ene, copywriterul spotului de la DDB Bucharest. “Desi brieful cerea o animatie simpla, informativa, am avut ambitia de a propune o filmare dintr-un singur cadru a unei idei inspirate din insight-ul etern al celui care se da smecher cu cea mai cool masina din parcare, chiar daca masina nu-i a lui…”

Actiunea a fost construita in jurul Toyotei Yaris oferite ca premiu. “Finalul micii povesti este previzibil: adevaratul proprietar al masinii apare “la fix”, iar mincinosul ramane cu buza umflata. Singura sansa reala, pentru el si pentru alti doritori de masini frumoase? Un 7Days, sau mai multe, si sms-urile aferente!” incheie Mihai Ene, “la un croissant de vorba”. 

Premiera Chipita: film 7Days in Romania

Premiera filmarii spotului in Romania ii apartine lui  Pavlos Lykiardopoulos, Marketing Director Chipita Romania. Din partea DDB Bucharest au pus umarul la promotie Marius Negrea -Creative Director, (“Sam” cum ii mai spun colegii de agentie si din breasla publicitatii), Mihai Ene – Copywriter, Alex Done – Art Director, Radu Glont – Account Manager, Oana Venat A/V Director.

( Irina Toma, info@adplayers.ro )

AdFile Info:

Nume lucrare: Smecherul

Agentie: DDB Bucharest

Oras: Bucuresti

Advertiser: Chipita Romania

Brand: 7 Days

Produs/categorie: Croissant / Food

Marketing Director: Pavlos Lykiardopoulos

Nume Campanie: “Cine n-are Toyota sa-si ia 7 Days”

Data primei difuzari/aparitii: septembrie-noiembrie

Piete distributie (Tari): Romania

Tara productie: Romania

Limba: romana

Tipuri media: TV, OOH, POSM

Durata (TV): 16”

Account Manager: Radu Glont

Creative Director: Marius “Sam” Negrea

Art Director: Alex Done

Copywriter: Mihai Ene

Regizor: Viorel Mihalcea

Imaginea: Sorin Serghiuta

Casa productie A/V: Trilogy Film

Editor Imagine: Tudor Stanciu

Companie editare Imagine: FX Production

Post Productie A/V: FX Production

Voce: Vlad Craioveanu

Muzica: compozitie proprie


PUBLICITATE: