( AdPlayers.ro ) Promotia “Cine n-are Toyota sa-si ia 7 Days”, dezvoltata de DDB Bucharest pentru Chipita Romania a dat deja 4 din cele 5 toyota Yaris oferite ca mari premii ale promotiei, spun reprezentantii agentiei de publicitate.
Campania foloseste un spot spot TV de 16”, filmarea lui in Romania fiind o premiera absoluta pentru Chipita. Pe langa TV, promotia mai este promovata pe outdoor, pe stickerele din vagoanele metroului sau in magazine prin intermediul POSM-urilor.
Desfasurata pe parcursul a 10 saptamani, promotia are ca premii 5 Toyota Yaris, cate una la doua saptamani si CD Playere portabile si DVD Playere Philips, oferite zilnic. Masinile pot fi castigate prin tragere la sorti, iar gadgeturile electronice, instant. E suficienta expedierea unui SMS care sa contina codul unic de pe scratch-cardul plasat in interiorul ambalajelor de 7 Days.
“Ceea ce trebuia sa fie un spot de promotie din cartoane animate, s-a transformat intr-o reclama “filmata cum trebuie” “ a declarat Mihai Ene, copywriterul spotului de la DDB Bucharest. “Desi brieful cerea o animatie simpla, informativa, am avut ambitia de a propune o filmare dintr-un singur cadru a unei idei inspirate din insight-ul etern al celui care se da smecher cu cea mai cool masina din parcare, chiar daca masina nu-i a lui…”
Actiunea a fost construita in jurul Toyotei Yaris oferite ca premiu. “Finalul micii povesti este previzibil: adevaratul proprietar al masinii apare “la fix”, iar mincinosul ramane cu buza umflata. Singura sansa reala, pentru el si pentru alti doritori de masini frumoase? Un 7Days, sau mai multe, si sms-urile aferente!” incheie Mihai Ene, “la un croissant de vorba”.
Premiera filmarii spotului in Romania ii apartine lui Pavlos Lykiardopoulos, Marketing Director Chipita Romania. Din partea DDB Bucharest au pus umarul la promotie Marius Negrea -Creative Director, (“Sam” cum ii mai spun colegii de agentie si din breasla publicitatii), Mihai Ene – Copywriter, Alex Done – Art Director, Radu Glont – Account Manager, Oana Venat A/V Director.
( Irina Toma, info@adplayers.ro )
AdFile Info:
Nume lucrare: Smecherul
Agentie: DDB Bucharest
Oras: Bucuresti
Advertiser: Chipita Romania
Brand: 7 Days
Produs/categorie: Croissant / Food
Marketing Director: Pavlos Lykiardopoulos
Nume Campanie: “Cine n-are Toyota sa-si ia 7 Days”
Data primei difuzari/aparitii: septembrie-noiembrie
Piete distributie (Tari): Romania
Tara productie: Romania
Limba: romana
Tipuri media: TV, OOH, POSM
Durata (TV): 16”
Account Manager: Radu Glont
Creative Director: Marius “Sam” Negrea
Art Director: Alex Done
Copywriter: Mihai Ene
Regizor: Viorel Mihalcea
Imaginea: Sorin Serghiuta
Casa productie A/V: Trilogy Film
Editor Imagine: Tudor Stanciu
Companie editare Imagine: FX Production
Post Productie A/V: FX Production
Voce: Vlad Craioveanu
Muzica: compozitie proprie