(AdPlayers.ro, Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )
Pe lânga Leo Burnett&Target, Starcom si Starlink, din grupul de companii fondate de fratii Ioana si Stefan Iordache, caruia ulterior i s-a mai alaturat Bogdan Naumovici, vor mai face parte alte trei noi entitati: “idea shop-ul” 23, o divizie interactiva si una de PR. Toate vor face parte din noua structura - Grupul Leo Burnett România.
„Cea mai buna agentie din tara”
“Într-o piata în crestere, cu din ce în ce mai multe si mai diverse proiecte, venite de la din ce în ce mai multi clienti ce îsi doresc sa lucreze cu cea mai buna agentie din tara, solutia pentru o crestere sanatoasa se impune de la sine”, motiveaza aparitia noii structuri de grup, Ioana Iordache (foto), CEO al grupului Leo Burnett Romania.
Anuntul a fost facut în cadrul conferintei anuale de la sfârsitul saptamânii trecute. Potrivit oficialilor de relatii publice, conferinta Leo Burnett a avut loc intern, fara participarea presei, joi seara (26 octombrie), la JW Marriott, iar tema celei de-a sasea editii a fost, în acest an, chiar GRUPUL Leo Burnett România.
Conducerea Grupului Leo Burnett România
În noua structura a grupului Leo Burnett România, Ioana Iordache este Chief Executive Officer (CEO), Stefan Iordache (foto) – Chief Operating Officer (COO), iar Bogdan Naumovici, Chief Creative Officer (CCO).
Noile structuri vor fi conduse de lideri noi, spun oficialii. Agentia Leo Burnett Romania va fi condusa de o echipa formata din Roxana Dumitru, Managing Director si Razvan Matasel, Deputy Managing Director. Roxana Dumitru a fost New Business Director al agentiei, iar Razvan Matasel a ocupat pozitia de Research & Strategic Planning Director.
Noul 23, shop-ul de idei al grupului, va fi condus de Elena Livinti, Managing Director si Bogdan Naumovici, Creative Director.
Sefii diviziilor de PR si Interactive vor fi anuntati în viitorul apropiat. Despre acestia însa, grupul a lasat sa se înteleaga ca sunt deja cunoscuti: “sunt doi oameni care nu numai ca sunt specialisti dovediti ai domeniilor respective, însa noi suntem siguri ca avem aceleasi obiective si aceeasi întelegere a filozofiei noastre de business.”
Starcom si Starlink vor fi conduse tot de Carmen Chipuc si Marcel Straut, fostii manageri.
3 directori de creatie Leo Burnett
Coordonat în continuare de Bogdan Naumovici (foto), Chief Creative Officer, Leo Burnet România, departamentul creatie Leo Burnett&Target, va avea 3 directori de creatie. Despre acestia, Naumovici spune ca “Vor avea independenta deplina. Eu voi fi aici doar ca sa îi ajut ori de câte ori mi-o vor cere. Am încredere deplina în ei si sunt convins ca vor continua drumul ascendent al lui Leo Burnett”, adauga seful de creatie al grupului.
23 - altfel de idei
Vorbind despre “magazinul de idei”, Bogdan Naumovici (foto), Chief Creative Officer al grupului Leo Burnett România spune ca “ 23 incearca sa creeze o noua piata, pana acum inaccesibila agentiilor clasice de publicitate. Este vorba despre o companie care va raspunde nevoilor de comunicare ale marcilor cu altfel de idei decat cele consacrate de advertising”, promite Naumovici.