PAPI: 500.000 de Euro în re-branding
Auto, 17
Miercuri, 27 Septembrie 2006

PAPI: 500.000 de Euro în re-branding

AdPlayers.ro, Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )

BrandTailors finalizeaza re-brandingul si schimbarea de ambalaj pentru PAPI, batonul de ciocolata pentru copii din portofoliul Kandia Excelent, anunta oficialii consultantului de brand condus de Beatrice Danis. Proiectul a fost initiat în luna martie a anului 2005, finalizându-se în toamna acestui an.

Kandia Excelent - investitii de peste 500.000 de Euro

Potrivit consultantului de brand, solutia BrandTailors vizeaza identitatea, ambalajul dar si produsul (prin intermediul noului design structural), strategia de marca reflectându-se la nivelul tuturor acestora.

“Toate aceste schimbari care au survenit în timp, dar si eforturile promotionale ale Kandia Excelent au necesitat pâna în acest moment investitii de peste 500.000 de Euro, de la advertising, media, packaging, trade, pâna la matritele de produs”, declara Alexandra Chirica, Director Marketing - Ciocolata Kandia-Excelent.

Obiectiv

“În conditiile în care obiectivul de crestere a cotei de piata a fost de 25%”, declara Alexandra Chirica, Director Marketing - Ciocolata Kandia Excelent, “parcursul lui PAPI într-o piata aglomerata de jucatori nu a fost usor”. Din acest motiv, procesul de re-branding a durat un an si jumatate si a fost gândit în mai multe etape, cea finala fiind schimbarea identitatii si ambalajului.

Prima investitie importanta în marca Papi a fost un upgrade la nivelul comunicarii, la începutul lui 2005, afirma autorii procesului de re-branding. Campania a avut drept purtator de cuvânt iconum marcii – ursuletul - care prezinta pe PAPI ca “prietenul tau super-erou”. În urma research-ului post-campanie, Brand Tailors si Kandia-Excelent au decis ca upgrade-ul trebuie sa fie mai amplu si mai radical, începând chiar de la produs.

Astfel, spun oficialii BrandTailors, Kandia-Excelent a decis schimbarea retetei si trecerea la productia acestuia integral din ciocolata reala, plus adaugarea unei noi varietati, respectiv “PAPI - crema de caramel si lapte”.

PAPI: 500.000 de Euro în re-brandingAsistând clientul pe durata întregului proiect, echipa BrandTailors a început munca efectiva la noua strategie de marca dupa ce s-au încheiat toate demersurile de cercetare. Beatrice Danis (foto), Managing Partner BrandTailors spune ca “întreaga echipa si-a dat seama ca e îngrozitor de dificil sa vorbesti copiilor mai mici de 6 ani fara sa îsi piarda rabdarea”.

Nu sunt loiali marcilor

Copiii nu sunt loiali marcilor pe care le consuma, spun cercetatorii care au lucrat pentru proiect. Indiferent de grupele de vârsta, sunt prin excelenta aspirationali, dorindu-si întotdeauna mai mult – în termeni de atitudine, de stil, de imagine.

“PAPI avea înca de la început toate ingredientele pentru a fi iubit de copii – personaj, nume si produs bun. Însa totul era static. Nu invita la joaca”, declara Beatrice Danis, Managing Partner BrandTailors. „În felul acesta s-a conturat solutia BrandTailors. Era pâna la urma o problema de atitudine. PAPI nu interactiona cu copii si nu era un model pentru ei. Noul PAPI are o personalitate distincta: e activ, energic, ingenios si are atitudine” , adauga ea.

Autorii

Din partea Kandia Excelent echipa care s-a ocupat de acest proiect a fost: Ramona Zamfir - Brand Manager, Elena Nestor - Brand Manager si Alexandra Chirica - Director Marketing - Ciocolata, iar din partea BrandTailors: Janos Kurko - Creative Director, Raluca Beldiman - Graphic Designer, Stefan Prica - Graphic Designer, Beatrice Danis - Managing Partner, Roxana Iancu - Account Executive, Andreea Lupu – Brand Consultant.

AdPlayersFile BrandTailors

BrandTailors este o companie româneasca de consultanta de brand care ofera servicii ce includ: Brand Audit, Brand Strategy, Naming, Brand Identity, Packaging Design, Environmental Branding, Digital Branding, Brand Communication si Brand Management.

BrandTailors este autoarea a unor proiecte de re-branding cum sunt Kandia, Laura, Tomi, Eurovita, Loteria Româna, Ana Holdings. Printre proiectele de branding ale consultantului se numara Grania, Planorama, Edenia, Algopirin.


PUBLICITATE: