( AdPlayers.ro ) Graffiti BBDO semneaza o noua campanie de promovare a postului Magic FM. “Cher”, “Jackson Five”, “Bob Marley” si “Bee Gees” sunt numele celor patru executii care vor aparea in revistele “Sapte Seri” si “24FUN”.
Noua serie de printuri este, sustin cei de Graffiti BBDO, “pe acelasi concept care a stat la baza campaniei de lansare a postului: muzica adevarata se recunoaste imediat”.
In campania de lansare, derulata in primele luni ale acestui an, focusul era pe ascultatorul de radio care traia cu pasiune hiturile de pe Magic FM, executiile noi reiau mesajul conceptului si vorbesc de data aceasta depre autorii hiturilor, “la fel de usor de recunoscut ca si muzica pe care au creat-o si care poate fi ascultata zi de zi la Magic FM”, adauga creativii.
Cateva cuvinte sunt suficiente pentru a descrie o vedeta a muzicii evergreen, sunt de parere autorii campaniei, fie ca este vorba de un solist sau de o formatie.
Echipa de creatie care a realizat campania de print a fost formata din: Mihai Gongu – Copywriter, Cristina Panaitescu – Art Director si Bogdan Mirica – Creative Director.
Potrivit agentiei de publicitate, Magic FM ( 90.8 FM ) este un post de radio care reprezinta o alternativa reala pentru targetul matur care apreciaza muzica veche, de calitate, asa numitele “oldies but goldies”. Campania de lansare a postului a fost axata pe trei spoturi TV - “Secretara”, “Paznicul” si “Delivery Boy” – realizate de Graffiti BBDO in colaborare cu Carlo Production.
(Irina Toma info@adplayers.ro )
. . . . .