(AdPlayers.ro, Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )
Miki Vârtosu (Mihai Vârtosu Junior n.r.), seful MediaCom România, reprezentantul local al retelei de media MediaCom, una dintre cele mai importante divizii ale GroupM, structura internationala de management de media a grupului WPP, a plecat din fruntea companiei.
„Miki Vârtosu a demisionat din functia de Director Executiv al MediaCom România, pentru a urma o alta cariera", au afirmat, pentru AdPlayers, oficialii de comunicare ai specialistului de media din grupul WPP.
Potrivit sursei, în timpul discutiilor cu fostul sef al companiei, s-a decis ca ar fi mai bine ca demisia sa intre în vigoare imediat si, ca atare, el nu mai lucreaza la Mediacom România. Oficialii companiei nu au oferit detalii legate de noul sef, care îl va înlocui pe Miki Vârtosu.
Pâna la ora închiderii materialului, oficialii regionali ai MediaCom sau GroupM, structura de management de media a grupului WPP, careia i se subordoneaza si Mediacom România, nu au putut fi contactati de catre AdPlayers.
MediaCom Worldwide
Cu 106 birouri în 86 de tari, MediaCom este unul dintre cei mai importanti specialisti de media din lume cu o cifra de afaceri globala de peste 13 miliarde USD. Reteaua de companii de media face parte din grupul de marketing si comunicare WPP, si din GroupM - cel mai mare grup de media din lume.
Grupul de marketing si comunicare WPP detine în prezent, în România, companiile MindShare, Media Insight si MediaCom România.
Pe lânga MediaCom, reprezentata local de MediaCom România, din grupul de media international GroupM mai fac parte retelele de media MindShare (reprezentata de MindShare Media România), Mediaedge:cia (reprezentata în România de companiile MediaInsight si Mediaedge:cia / Partnership) si Maxus.