( AdPlayers.ro ) Sub pozitionarea Siliphos - protectorul natural al ficatului, Medic One deruleaza campania de comunicare pentru medicamentul de la Innovatics Laboratories Romania. Potrivit agentiei, campania de imagine contine doua spoturi TV ("Dormitorul" si " Barul"), difuzate pe principalele statii de televiziune, dar si o componenta puternica de print, de la revistele adresate strict targetului feminin si cele pentru intreaga familie, la cotidianele de interes general sau publicatiile adresate targetului specializat in domeniile medical si farmaceutic. Strategia si managementul campaniei media apartin companiei Initiative.
(Print) Siliphos, Innovatics Laboratories Romania, Medic One - Initiative
Campania de imagine "Siliphos - protectorul natural al ficatului” continua pana la sfarsitul lunii mai si va fi sustinuta de activitati tactice, orientate in special catre distribuitori si farmacisti.
Medic One a castigat licitatia organizata de compania Innovatics Laboratories Romania pentru lansarea brandului Siliphos la inceputul acestui an. La licitatie au mai participat doua agentii, iar Medic One a fost aleasa de echipa Innovatics pentru “intelegerea categoriei si viziunea asupra brandului si portofoliului de produse, pentru strategia propusa si prospetimea ideilor creative”, declara Claudiu Neatu, Managing Director Innovatics Laboratories Romania.
“Este pentru prima oara in Romania cand un brand de aceasta natura beneficiaza de o campanie integrata de comunicare. Apropiindu-se foarte mult de personalitatea si atributele brandului, conceptul care sta la baza campaniei se numeste - simbol ce inglobeaza caracteristicile produsului si beneficiile consumatorului: natural, antioxidant, protector, fara efecte secundare.”, dr. Oana Cociasu, Managing Director Medic One.
Medic One a comunicat beneficiile oferite de Siliphos pornind de la cel mai important atribut al produsului (Siliphos este 100% natural si cu un grad ridicat de eficacitate) si de la „vorba” Andreei, copywriter-ului acestei campanii ("cand nu mai ajungi la natura, vine ea la tine"). Potrivit agentiei, „cele doua executii, "Dormitorul" si "Barul", ne arata printr-o metafora conceptuala si vizuala cum sa contracaram “agresarea” ficatului de tratamentul indelungat cu medicamente sau de consumul de alcool combinat cu stres si oboseala”.
Innovatics a trimis la „tratarea” campaniei pe Adina Chiorescu (Marketing Manager), Gabriel Ionescu (Executive Director) si Claudiu Neatu (Managing Director). De la Medic One s-au ocupat de Strategie si Account Management: Corina Sofariu (Account Manager), Andreea Dirzeanu (Account Executive), dr. Oana Cociasu (Managing Director). Creatia este semnata de Andreea Chirica (Copy), Otilia Mihalcea (Art), Mihai Coliban (Creative Director), Irina Stanciulescu (A/V Producer).
Media a fost lasata in grija Initiative care i-a avut ca „doctori” de media pe Albert Borbely (Senior Media Planner), Isabelle Greger (Senior Account Manager). De film s-au ocupat Manu Kadosh (Regizor/DOP) si Producatorul Domino Film.
Medic One a fost infiintata in decembrie 1999 de dr. Oana Cociasu, Veronica Savanciuc si alti parteneri romani. Agentia este afiliata la reteaua internationala LOWE Healthcare, care, potrivit Medic One, in cele 15 reprezentante la nivel global, a inregistrat o cifra de afaceri de peste 1 miliard USD in 2003. Agentia ofera toata gama de servicii intalnite in industria advertising-ului pentru o categorie speciala: medicamente, servicii medicale, campanii educationale, marketing social. Potrivit Medic One, agentia lucreaza pentru majoritatea companiilor farmaceutice multinationale si nationale prezente pe piata.