( AdPlayers.ro ) Mirela Tugui (foto), noul media planner al echipei Spoon Media incepand din luna aprilie are, potrivit agentiei de media, o experienta in media de 10 ani si vine de la Antena 1 unde a lucrat ca traffic assistant in ultimii 7 ani.
Mirela Tugui spune ca a acceptat propunerea celor de la Spoon Media deoarece a simtit ca a venit momentul sa faca o schimbare in cariera. Noul media planner de la Spoon Media sustine ca a asteptat o oferta de la o companie care sa fie in ascensiune si unde sa poata sa participe cu energia ei la cresterea firmei.
Oficialii agentiei spun ca Mirela Tugui va gestiona unul dintre conturile recent castigate de agentie, a carei lansare pe piata va fi in perioada imediat urmatoare, dar nu au deconspirat identitatea acestuia.
”Mirela este exact persoana pe care o cautam: este cunoscuta pentru eficienta si pentru faptul ca nu-i place sa aiba timpi morti”, a declarat Claudia Chirilescu, Director General Spoon Media.”La noi in companie va gasi exact mediul in care sa se desfasoare si sa-si foloseasca la maxim energia”, adauga executivul agentiei de media.
Chirilescu spune ca noul media planner lucreaza “intr-o companie care are luxul de asi alege clientii si care se pliaza perfect pe nevoile acestora, fara rigorile uneori prea stricte ale unei agentii multinationale”.
Spoon Media a fost infiintata in 2003 de catre Claudia Chirilescu. Potrivit oficialilor sai, Spoon Media este o agentie de media ce ofera servicii integrate de media. Compania de media numara printre clientii sai nume cum sunt GMP Advertising, Codecs, IPSO, Luna Promotions, Tactic Communications, Gavrila si Asociatii, Grupul Doi Millenium, MoldVin si altii.
(Irina Toma info@adplayers.ro )