( AdPlayers.ro ) „Cea mai complexa campanie de promovare a marcii Maggi” cum o numesc promotorii ei, derulata si anul trecut de nestle sub sloganul “Urmeaza-ti inima si castiga!”, revine. Una din campaniile din 2005 care ar putea avea toate sansele sa fie distinsa la EFFIE (daca a fost inscrisa), este reluata de Nestlé Romania si in acest an. Intreaga campanie include promovare media (TV, presa scrisa si outdoor), activare in magazine, evenimente publice, PR si direct marketing (drop mail).
Campania se va derula in perioada 06 martie – 12 mai 2006, Nestlé Romania readucand in atentia consumatorilor inima Maggi si castiguri duble fata de anul trecut. In 2006 “Inima Maggi revine acasa, de 2 ori mai pretioasa!”, afirma promotorii campaniei.
McCann Erickson (ATL), Mercury Promotions (BTL), Zenith Media (media)
Reprezentantii Mercury Promotions, responsabilii si de programul de relatii publice al campaniei, au afirmat pentru AdPlayers si AdPlayers.ro ca promotia Maggi este sustinuta cu sprijinul agentiei de publicitate McCann Erickson pe componenta de ATL (TV, radio, presa scrisa si outdoor), al agentiei de publicitate Mercury Promotions pentru activitatile de BTL (drop mail - distribuirea pliantelor Maggi in cutiile postale, promotii in magazine, implementarea propriu-zisa a caravanei Maggi, evenimente Maggi in principalele orase si programul de PR) si de agentia de media Zenith Media pe parte de planificare media.
Pornind de la conceptul campaniei – “Inima Maggi revine acasa de 2 ori mai pretioasa!” – echipele celor trei agentii de publicitate care au fost implicate in dezvoltarea si implementarea proiectului – McCann Erickson, Mercury Promotions si Zenith Media - au conceput toate instrumentele de comunicare catre consumator: pliantul Maggi, spoturile TV, ad-urile de presa, billboard-urile pentru outdoor si tot ceea ce a insemnat logistica necesara implementarii unui asemenea proiect.
TV si pliante in cutii postale (drop mail)
Din motive de confidentialitate, bugetul integral al campaniei nu poate fi facut public, au precizat pentru AdPlayers autorii campaniei. Procentul cel mai mare din buget a fost alocat comunicarii TV si activitatilor de drop mail (distribuire a pliantelor Maggi in cutiile postale) in cele 45 de orase de derulare a campaniei.
Valoarea totala neta a premiilor este de 180.000 Euro, au mai precizat pentru AdPlayers promotorii Maggi. Fiecare din cele 3 caravane ii va premia pe castigatori cu pana la 2000 Euro zilnic, astfel: pentru “inima Maggi” din fereastra casei/apartamentului: 200 Euro, pentru fiecare produs Maggi din casa aflat pe lista produselor participante la promotie: 100 Euro si respectiv, daca ai minim 2 produse Maggi in casa atunci cand te viziteaza caravana Maggi, valoarea inimii Maggi se va dubla la 400 Euro
„Lipeste inima Maggi pe fereastra casei tale, asteapta vizita caravanelor Maggi si poti castiga zilnic pana la 2000 Euro”, suna mesajul campaniei din acest an. Reprezentantii de relatii publice ai campaniei spun ca peste 85% din populatia urbana va primi in cutia postala pliantul promotional Maggi ce contine inima Maggi si informatii detaliate despre campanie. Consumatorul trebuie sa decupeze inima Maggi din pliantul promotional, sa o lipeasca la vedere, pe fereastra casei si sa se asigure ca are cat mai multe produse Maggi in bucataria casei sale.
Blocuri si case deopotriva
Pliantele Maggi distribuite vor acoperi blocuri si case deopotriva, in dorinta de a atinge un procent cat mai mare de consumatori, pastrand deopotriva un focus. Consumatorii care nu au primit pliantul Maggi in cutia postala au posibilitatea sa si-l procure din magazine si din reviste. In cazul in care un consumator nu gaseste pliantul in nici unul dintre aceste locuri, isi poate confectiona propria “inima Maggi”.
Timp de 30 de zile lucratoare, in perioada 03 aprilie – 12 mai 2006, de luni pana vineri intre orele 16:00 – 20:00, cele trei caravane Maggi vor vizita cel putin o data 45 de orase din intreaga tara. Caravanele cauta inimile Maggi conform unor instructiuni de cautare/selectie aleatoare, stabilite anterior si autentificate de catre un notar public. Caravana urmareste un algoritm de vizitare tip schema logica, astfel incat sunt acoperite atat zonele centrale ale orasului, cat si cele marginase, fiind alese nu doar blocuri, ci si case.
Maxim 2000 de euro
Suma maxima pe care un consumator o poate castiga este de 2000 Euro in fiecare zi (dublu fata de castigul maxim care putea fi atins anul trecut). Valoarea totala bruta a premiilor oferite este de 214.200 Euro.
In cazul in care caravana Maggi nu ofera unui participant premiul maxim al zilei respective, aceasta poate vizita si premia in plus alti participanti pana cand suma premiilor acordate de o caravana in ziua respectiva va atinge 2.000 de Euro, dar nu mai tarziu de ora 20:00 a zilei respective. Caravana va vizita si premia cel putin un participant pe zi, pe oras, care poate castiga un premiu maxim de 2.000 Euro.
Perioada: 1 aprilie –14 mai
Caravana Maggi isi va face debutul in data de 2 aprilie cu un megaconcert sustinut de Holograf si Proconsul in Bucuresti in parcarea hypermarketului Carrefour Orhideea.
Pe langa aceasta, in perioada 1 aprilie – 14 mai, Maggi isi invita consumatorii fideli sa isi petreaca sfarsitul de saptamana in “tara Maggi”. Aici ii asteapta o multime de surprize, multa distractie, jocuri, concursuri si nenumarate premii oferite de Maggi tuturor celor care gatesc din toata inima. Activarile vor avea loc in Bucuresti in parcarile hypermarketurilor Carrefour Orhideea (1 - 2 aprilie), Carrefour Militari (15 – 16 aprilie), Carrefour Baneasa (29 – 30 aprilie), Carrefour Colentina (6 – 7 mai) si Cora Pantelimon (13 – 14 mai), in Ploiesti in parcarea hypermaketului Carrefour Ploiesti (8 - 9 aprilie) si in Brasov in parcarea hypermarketului Carrefour Brasov (22 aprilie).
Caravana se va incheia in data de 14 mai cu un alt „megaconcert”, spun autorii noii campanii, concert sustinut de Directia 5 si Voltaj in Bucuresti in parcarea hypermarketului Cora Pantelimon.
Promotia Maggi din 2005
Anul trecut, pliantul Maggi a ajuns in cutiile postale la aproximativ 80% din mediul urban. „ In privinta ratei de lipire a inimilor pe ferestre, suntem fericiti ca ele au aparut in toate cele 40 de orase vizitate de caravanele Maggi anul trecut, forta de vanzari Nestlé fiind singura modalitate prin care am monitorizat fenomenul, ca si amploare, dar nu neaparat numeric” , sustin reprezentantii companiei Nestle.
Timp de 45 de zile lucratoare, in perioada 1 februarie – 30 aprilie 2005, cele 3 caravane au cautat inimile Maggi, premiind cu 200 de euro inima Maggi lipita pe fereastra si cu cate 50 de euro fiecare produs Maggi din casa, pana la suma maxima de 1000 de euro pe zi/caravana. 485 de consumatori au primit premii in valoare de 134.950 Euro.
Info AdPlayers: Nestle - Maggi
Prezent in peste 60 de tari din intreaga lume, Maggi este o marca cu peste 120 de ani de istorie. In Romania, marca Maggi este prezenta de peste 10 ani. Reprezentantii grupului spun ca Nestle are la baza un proces continuu de cercetare si dezvoltare si creeaza viitorul in nutritie, ajutand consumatorii de pretutindeni sa se bucure de “Good Food, Good Life”.
Nestlé este prezent in tara noastra din anul 1995. In prezent, portofoliul Nestlé Romania include: cafea solubila NESCAFÉ, cacao instant NESQUIK, napolitanele JOE si NESQUIK, batoanele de ciocolata LION, KITKAT, produsele culinare MAGGI, cereale pentru mic dejun (NESQUIK, CHOCAPIC, CINI MINIS, FITNESS, CHEERIOS, CORN FLAKES), produsele Nestlé pentru hrana sugarilor si hrana pentru animale (PURINA, FRISKIES, DARLING, GOURMET).
Istoric Maggi
Julius Maggi, specialist in nutritie si om de afaceri, este inventatorul brandului care ii poarta numele.
1886 - prima productie pe scara larga a supelor deshidratate MAGGI
1892 - MAGGI produce primul concentrat din lume, sub forma de pasta
1908 - se lanseaza cubul MAGGI, care avea sa ii aduca faima internationala marcii
1947 - anul jonctiunii cu Nestlé
(Irina Toma, info@adplayers.ro )