(AdPlayers.ro. Iulian Toma)
Tempo Advertising a cāstigat contul de comunicare West Park. Agentia a fost selectata īn urma unei licitatii (pitch) organizate īn īn luna noiembrie, au declarat, pentru AdPlayers, oficialii de relatii publice ai agentiei.
Conform agentiei de publicitate, Tempo a īncheiat un parteneriat pe termen lung cu dezvoltatorul proiectului West Park, de la Rom-Canada Group. Compania condusa de Dragos Grigoriu va asigura, īncepānd din 2007, servicii integrate de comunicare ATL, BTL si PR.
Lansat la īnceputul anului 2006, West Park va cuprinde 19 cladiri de locuinte cu 8 si 10 etaje, precum si facilitati ce satisfac un stil de viata contemporan: piscina, mini-market, gradinita, sala de fitnes si parc. Proiectul totalizeaza 125,000 mp de spatiu construit iar primele apartamente vor fi livrate proprietarilor īn primavara anului 2008.AdPlayersFile
Rom-Canada Group, compania care dezvolta West Park, este membra a consortiului BSG Investments & B.S.R. Europe Ltd. BSG Investments este un investitor cu 25 de ani de practica prezent īn domeniul imobiliar, īn sectorul extractiei de minereuri naturale, dar si pe pietele de capital. Cifra de afaceri totala a grupului este de 3,5 miliarde de dolari.
B.S.R. Europe Ltd. este o companie īnfiintata īn urma cu 40 de ani care dezvolta proiecte imobiliare īn Europa, Statele Unite ale Americii si Israel. Compania a dezvoltat proiecte imobiliare care īnsumeaza o surafata de 1.58 milioane de metri patrati si este prezenta īn 8 tari din Europa Centrala si de Est. Compania B.S.R. Europe Ltd. are īn curs de dezvoltare 9,100 de unitati locative, din care 1,500 au fost deja contractate.