...
( AdPlayers.ro Irina Toma irina.toma@adplayers.ro )
Leo Burnett semneaza campania de comunicare pentru noul design al marcii Bergenbier. Pe langa spotul TV „Pisoii”, campania de publicitate este sustinuta, de executii in presa, bannere pe internet si activitati de e-mailing.
Spotul „Pisoii” a fost produs de Multimedia Est in regia lui Radu Muntean si este difuzat in perioada 5-25 iunie pe posturile de televiziune: Pro TV, Antena 1, TVR 1, TVR 2, Prima TV, MTV Ro, TV Sport, TV K Lumea.
Masculinitatea Bergenbier
Creativii agentiei de publicitate spun ca ideea creativa pe care se construieste noul spot reconfirma masculinitatea marcii Bergenbier: “Barbatii observa, in general, numai detaliile care ii intereseaza - si oricine stie la ce s-a uitat de fapt un barbat inainte sa-i spuna unei femei “ce ochi frumosi ai!” explica Irina Burlan, Copywriter, Leoo Burnett.
Creativii spun ca s-au gandit la ce s-ar uita un barbat care e pus sa filmeze doua femei intr-un moment foarte siropos: intalnirea dintre un motan si puii sai nou-nascuti. Dar la ce se uita un barbat mai exat? ”la femei, la sani si forme, la meciul de la televizor si la berile reci aduse de gazda”, este de parere Irina Burlan. „ Iar printre detaliile interesante pentru barbati, si-a gasit locul si noua eticheta, care fac noua sticla de Bergenbier mai aratoasa si mai masculina”, spune copywriter-ul agentiei.
Autorii
Echipa Interbrew care s-a implicat in derularea proiectului a fost formata din Liviu Irimia - Marketing Director, Stefan Teodorescu - Senior Brand Manager Bergenbier; Bogdan Lefter - Marketing Executive Bergenbier; Cosmin Toma - Marketing Executive Bergenbier.
Echipa Leo Burnett care a lucrat la realizarea campaniei: Irina Burlan – Copywriter; Alexandru Icodin – Art Director; Claudiu Teohari – Junior Copywriter; Carmen Tiderle – Deputy Creative Director; Bogdan Naumovici – Creative Director; Roxana Dumitru – New Business Director, Alina Floroian – Brand Communication Supervisor, Irina Revnic – Brand Communication Executive; Laurentiu Semeniuc – Strategic Planner; Roman Tolici – Chief Illustrator Officer; Laura Georgescu –Baron – A/V Production Director
Pozitionarea Leo Burnett
Leo Burnett se pozitioneaza ca agentia cu cele mai bune servicii de strategie si creatie din Romania. Leo Burnett Romania este detinatoarea titlului de Agentie a Anului in ultimii 4 ani la Ad’Or, a titlului de Agentia Anului 2005 la festivalul de publicitate Golden Drum si cea mai premiata agentie la Effie Awards Romania 2005-2006.
.
.
AdFile Info:
Nume lucrare: Pisoii
Agentie: Leo Burnett&Target
Oras: Bucuresti
Advertiser: Interbrew
Brand:Bergenbier
Produs/categorie: Bere/bauturi nealcoolice
Brand Manager:Liviu Irimia
Marketing Manager / Director: Stefan Teodorescu
Nume Campanie: Prietenii stiu de ce
Data primei difuzari/aparitii: 5 iunie
Piete distributie (Tari): RO
Tara productie: RO
Limba: romana
Tip / Tipuri media: TV, presa, internet
Durata (TV): 30 secunde
Slogan: Prietenii stiu de ce
Account Manager / Director: Roxana Dumitru
Strategie Campanie: Laurentiu Semeniuc
Client Service Director:
Creative Director: Bogdan Naumovici
Art Director: Alexandru Icodin
Copywriter: Irina Burlan
Regizor: Radu Muntean
Producator: Laura Georgescu-Baron
Casa productie A/V:Multimedia Est
Editor Imagine (TV): Tudor Lucaciu
Companie editare Imagine:
Post Productie A/V:
Ilustratie (Print, altele):
Director Strategie Media:
Account Planner: Victor Stroe
Agentie Media: Universal McCaann
Media:
TV: Pro TV, Antena 1, TVR 1, TVR 2, Prima TV, MTV Ro, TV Sport, TV K Lumea.